1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس موزه و بناهای تاریخی شهرستان مهاباد

نمایشگاه عکس موزه و بناهای تاریخی شهرستان مهاباد

نمایشگاه گروهی عکس از آثار عکاسان کرد به مناسبت روز جهانی موزه و بناهای تاریخی در شهرستان مهاباد استان آذربایجان غربی در حال برگزاری است.
 به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه عکس که به همت و حمایت اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهاباد و به مناسبت ۲۸ اردی‌بهشت ماه، روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی برپا گشته، تعداد ۲۴ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر از نگاه عکاسان خطه‌ی آذربایجان غربی به نمایش گذاشته شده است. 


اسامی صاحبان عکس در این نمایشگاه گروهی به این ترتیب معرفی شده است: علی رشیدی، خالد مام قادری، افسانه آتش پیکر، سیران ابراهیمی، مهران برادران، مریم جوادی، آرمان داودی، سرور داودی، نگین رحمانی، سیدبهروز سعیدی، سروه سلطانی، نگین سیداشرف، سیده کلثوم سید صالحی، کیمیا شکیب، دیانا صیدی، ثریا علیپناهی، پروین لاوژه، اسرا مردانی.
مسئولیت انتخاب اثر، چیدمان، گردانندگی و کیوریتوری این نمایشگاه عکس را «شهروز صفری» از عکاسان خطه‌ی کرد زبان شهر مهاباد برعهده داشته است.

نمایشگاه گروهی عکس عکاسان مهاباد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد و شهرداری و شوری اسلامی شهر مهاباد برپا شده است.
این نمایشگاه تا پایان روز پنج‌شنبه ۵خرداد ماه جاری همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در محل نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری وحدت شهرداری مهاباد پذیرای حضور علاقمندان به هنر عکس و عکاسی است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
کتاب «طهران در ورقه های پستی» مجتبی آقایی منتشر شد
پسین
هفته‌ی هنر در دانشکده‌ هنر و معماری دانشگاه آزاد برگزار می شود

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست