1. خانه
  2. اخبار
  3. نسخه چاپی ارسال به دوستان «بوی بهشت» در نگارخانه چلیپا

نسخه چاپی ارسال به دوستان «بوی بهشت» در نگارخانه چلیپا

اولین دوره از مجموعه نمایشگاه‌های تجسمی «بوی بهشت» با منتخب آثار عکاسی محمد بهمنی و مجید کلهر در نگارخانه چلیپا گشایش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، این نمایشگاه به همت دفتر هنر های تجسمی پایداری و با همکاری نگارخانه چلیپا، موزه هنرهای معاصر تهران، اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر،مرکز فرهنگی میثاق،بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و پایگاه مقاومت بسیج شهید آوینی حوزه هنری روز چهارشنبه، شانزدهم دی ماه ۱۳۸۸ ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.
مجموعه آثار عکاسی ارائه شده در این نمایشگاه شامل پنجاه قطعه عکس است که تلاشی است هنرمندانه در احیای فرهنگ تصویری شهید و شهادت.
نگارخانه چلیپا در حوزه هنری محمل برپایی نمایشگاه های فرهنگی و هنری است که در حال حاضر در مسیر احیای اندیشه ولایی در هنر، فضای خود را در اختیار مجموعه‌ای قرار داده است که گوشه‌ای از تلاش‌های هنرمندان را با نگاهی به اندیشه‌های هنر انقلاب اسلامی به نمایش می‌گذارد.
این نمایشگاه تا ۳۰ دی ماه در نگارخانه چلیپا واقع در ضلع شمالی محوطه حوزه هنری، همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۹ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست