1. خانه
  2. اخبار
  3. نشست کارگاهی با حضور « حسین بهرامی » در زنجان

نشست کارگاهی با حضور « حسین بهرامی » در زنجان

آیین اختتامییه مسابقه عکس محرم و صفر با حضور حسین بهرامی در شهرستان خدابنده استان زنجان برگزار می شود.

 اعظم ولی قیداری در گفتگو با " پایگاه عکس چیلیک " ضمن اعلام این نکته افزود: سومین دوره مسابقه عکس محرم و صفر در زادگاهم شهرستان خدابنده با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی این شهرستان برگزار شد و در این مسابقه منطقه ای ۱۴ عکاس در بخش بزرگسال  و ۲ کودک در بخش کودک و نوجوان با حدود ۱۰۰ عکس حاضر شدند.

اعظم ولی قیداری که مسئولیت برگزاری این مسابقه را در فرهنگسرای اشراق شهرستان خدابنده عهده دار است، ادامه داد: آیین اختتامییه این مسابقه امروز ۱۳ اسفند ماه ۱۳۸۸ با حضور استاد حسین بهرامی و برگزاری کارگاه یک روزه عکس در نگارخانه هنر فرهنگسرای اشراق در دو بخش سخنرانی و بررسی آثار رسیده از ساعت ۱۳ تا ۱۵ و ۱۵.۳۰ تا ۱۷.۳۰ برگزار خواهد شد.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این مسابقه به این شرح است: کبری رحیمی، محمد گنج خانلو، میلاد آشوری، جعفر رضایی، رحیم گنج خانلو، سهیل سرداریان، سیف ا.. صبوری، اکبر بیگدلی، یوسف شیری، رحمت ا.. قاسمی، امیر بیگدلی، امیرحسین سرداریان، سیدمهدی موسوی، بیت ا.. قاسم پور، محمدرضا موسوی(۷ساله) و فاطمه موسوی(۹ساله).
در این نشست علاوه بر عکاسان و شرکت کنندگان، سایر متقاضیان وعلاقمندان هنرهای تجسمی حضور خواهند داشت و موضوع هایی چون: عکس چیست؟ فرایند تهیه و ارایه عکس و چگونگی نقد و تحلیل عکس به معرض بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.

فرهنگسرای اشراق خدابنده در شهرستان خدابنده، جنب بوستان اصلی واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست