1. خانه
  2. اخبار
  3. نشست با عکاسان دفاع مقدس در فرهنگسرای هنر- زنجان

نشست با عکاسان دفاع مقدس در فرهنگسرای هنر- زنجان

 در حاشیه نمایشگاه عکسی که با همکاری انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در نگارخانه هنر فرهنگسرای اشراق بر پا شده بود نشستی صمیمانه برگزار گردید.

 این نشست که عصر امروز چهارشنبه ۱۶ مرداد ماه ۱۳۸۷ در تالار اجتماعات این فرهنگسرا برگزار شد هنرمندان و عکاسان شهرستان خدابنده در استان زنجان، میزبان تنی چند از عکاسان این مجموعه  بودند تا با مشاهده عکس های این نمایشگاه در فضایی کاملا دوستانه با آقایان: سید عباس میرهاشمی، سعید صادقی ؛ محسن راستانی ؛ محمد حسین حیدری ؛علی فریدونی  به گفتگو پرداخته و از صحبت ها و تجارب  این عکاسان صاحب نام حماسه هشت ساله دفاع مقدس استفاده نمایند.

 

 علی رضا نیک نژاد که اجرای این مراسم را بر عهده داشت در ابتدا با معرفی هر یک از این عکاسان و نمایش  تعدادی از عکس های منتخب ایشان، آنان را به جایگاه فراخواند و  هر یک از این اساتید درباره عکاسی جنگ و عکاسی در جنگ و تفاوتهای این دو نوع از عکاسی،  کیفیت و چگونگی نحوه حضور عکاسان ایرانی در جبهه ها و کارهای انجام شده در راستای حفظ و ارائه آثار عکاسان دفاع مقدس به طرح ایده و نظر پرداختند .

در ادامه پرسش و پاسخ در خصوص  مسائل عکاسی و عکس های مختلف خبری صورت گرفت و در پایان نیز ضمن بازدید از نمایشگاه عکس ، همچنان عکاسان و حاضرین به گفتگوهایی فنی پیرامون مباحث نظری در عکس و عکاسی پرداختند .

این مراسم در ساعت ۱۷ آغاز و رسما در ساعت ۲۱ پایان پذیرفت.

خبر: اعظم ولی قیداری

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست