1. خانه
  2. اخبار
  3. نشست دانشجویان دانشکده خبر با عکاسان دفاع مقدس

نشست دانشجویان دانشکده خبر با عکاسان دفاع مقدس

نشستی در سالن اجتماعات دانشکده خبر با جمعی از هنرمندان انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس برگزار شد.
این جلسه در ادامه برگزاری نمایشگاهی ویژه از آثار عکاسان دوران دفاع مقدس، به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این دانشکده برگزار گردید: محمود بدرفر، سعید صادقی، محمد حسین حیدری، علی فریدونی و بهرام محمدی فر حاضر بودند و از عکاسی در سالهای جنگ با جوانان گفتند و شنیدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

در این نشست صمیمانه که به همت گروه عکاسی خبری دانشکده خبر و معاونت فرهنگی دانشجویی این دانشکده دیروز یکشنبه ۲۸مهرماه جاری ساعت : ۱۳:۳۰ در محل سالن شهدای دانشجوی دانشکده خبر برگزار شد عکاسان در بخش ابتدای کلام خود از نحوه ی ورود به حرفه ی عکاسی گفتند و از چگونگی عملکرد و حضورشان در شرایط متفاوت و خاص سالهای دفاع مقدس به عنوان عکاس صحبت را ادامه دادند.

در این نشست که با حضور جمع کثیری از دانشجویان و اساتید دانشکده همراه بود دکتر احمدزاده ریاست دانشکده خبر هم به پاس حضور هنرمندان سالهای دفاع مقدس لحظاتی را در سالن حاضر بود و شاهد کلام دلنشین عکاسانی شد که حرف از فراز و نشیب های دوران مهربانی ها و برادری ها به میان آوردند و تا بتوانند خالق عکس هایی باشند که تاریخ مصور و مستند امروز و فردا را رقم بزند.
علی فریدونی عکاسی در جنگ هشت ساله را از مهمترین عوامل پیشبرد هنر عکاسی ایران برشمرد و صادقی نقش باور عکاس را در ثبت وقایع از مهمترین انگیزه های عکاسی در جنگ ذکر نمود.
حیدری هم با مروری بر رویدادهایی که می خواستند دو مقوله انقلاب و جنگ تحمیلی را با شکست مواجه کنند یاد کرد و نقش عکاسان را در این وقایع بی بدیل خواند.
بدرفر و محمدی فر هم از تجربیات خود در عکاسی گفتند و مخاطبین را به باور تجربه در کنار تحصیلات دانشگاهی توصیه کردند. این نشست با تقدیر از حضور این هنرمندان عکاس و عکس یادگاری در میان دانشجویان پایان گرفت.

 

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست