1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکسی به نفع حسین پرتوی برپا می‌شود

نمایشگاه عکسی به نفع حسین پرتوی برپا می‌شود

در ضیافت افطار انجمن عکاسان دفاع مقدس مطرح شد؛

نمایشگاه عکسی به نفع حسین پرتوی برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست انجمن عکاسان دفاع مقدس در مراسم ضیافت افطار این انجمن از عکاسان خواست نمایشگاه عکسی به نفع حسین پرتوی عکاس پیشکسوت برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، این مراسم همزمان با سالروز میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد و سرپرست انجمن عکاسان دفاع مقدس،گزارشی از روند فعالیت‌های انجام شده در انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس ارائه کرد.
محمدحسین حیدری سرپرست انجمن عکاسان دفاع مقدس با اشاره به چاپ کتاب‌های «خروش لاجوردی» و هشتمین جلد مجموعه جنگ تحمیلی با عنوان «خرمشهر» از انتشار کتاب «شهدای جنگ تحمیلی» و «بازگشت آزادگان» به عنوان پروژه‌های بعدی خبر داد.
در ادامه افشین شاهرودی هم به ارائه گزارشی از وضعیت بیماری هنرمند عکاس «حسین پرتوی» پرداخت و با اظهار تأسف از عدم رسیدگی شایسته از سوی مسئولین نسبت به این هنرمند متعهد و انقلابی، از همه عکاسان خواست تا به پاس قدردانی از این هنرمند و تحویل یک قطعه عکس، نمایشگاه عکسی را به نام و نفع حسین پرتوی برگزار کنند.
وی در ادامه از شکل‌گیری جلسه‌ای با شرکت تمامی کسانی که دغدغه این عکاس ارزشمند را دارند و از تشکیل اولین جلسه این گروه در انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس خبر داد.
وی با اشاره به وضعیت بیماری پرتوی گفت: از یاد نبریم که "پرتوی" به واسطه ایمان قلبی به امام و بهرمندی از قدرت عکس، با ثبت واقعه بیعت همافران با حضرت امام "ره" در ۱۹بهمن سال ۱۳۵۷، کمر نظام شاهنشاهی را شکست و باعث بلوغ زود هنگام انقلاب شد و حضور امروز ما مدیون یک عکس دیروز این عکاس است اما متاسفانه امروز در مسیر درمان این مرد با اخلاق ،آن گونه که شایسته این عکاس و آثار انقلابی اوست،حرکتی اساسی صورت نگرفته است.
در این مراسم سیف ا.. صمدیان، عباس ملکی، فخرالدین فخرالدینی، اسماعیل عباسی، محمد ستاری، محمد صیاد، محسن شاندیز، جاسم غضبانپور، محمد مهدی رحیمیان، بهرام محمدی فرد، سعید صادقی، علی فریدونی، سیدعباس میر هاشمی، امیر علی جوادیان ، عربعلی هاشمی و … حضور داشتند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست