1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکس «امام آفتاب» برپا می‌شود

نمایشگاه عکس «امام آفتاب» برپا می‌شود

نمایشگاه عکس «امام آفتاب» به مناسبت سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، با آثاری از محمود کلاری، علی کاوه، واهاک وارطانیان،‌محمداسعد نقشبندی و …در فرهنگسرای نیاوران برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، روز جمعه ۷ خردادماه فرهنگسرای نیاوران میزبان نمایشگاهی از عکس‌های جمعی از عکاسان سال‌های انقلاب و دفاع مقدس است که این نمایشگاه را با همکاری آژانس عکس ایران برپا می‌کند.
در این نمایشگاه که با هدف آشنایی هر چه بیشتر با زندگی خصوصی و ارزش‌های والای انسانی حضرت امام (ره) و به علت تقارن تولد ایشان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و همزمانی با سالروز وفات حضرت امام (ره) برگزار می شود، تعداد ۸۷ قطعه عکس در ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ که به شیوه دیجیتال باز پردازش شده در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
تعداد عکس‌ها بر مبنای هشتاد و هفت سال زندگی پر بار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پایه‌گذاری شده است . این فریم‌ها از متفاوت‌ترین عکس‌های امام خمینی(ره) از دوران نوجوانی تا ارتحال امام و نیز زمان تبعید در نجف، کویت ، فرانسه و… را شامل می‌شود.
عکس‌های به نمایش درآمده منتخب هزاران عکس از آرشیوهای گوناگون است که توسط عکاسان مطرح از جمله علی کاوه، محمود کلاری، واهاک وارطانیان، محمد اسد نقشبندی، محمد جعفری ، عزیزالله نعیمی و… گرفته شده است.
در این عکس‌ها سعی شده ابعاد مختلف شخصیتی امام به ویژه گوشه‌هایی از ساده زیستی، معنویت و عشق او از زوایای نگاه عکاسان مدنظر قرار گیرد.
نمایشگاه عکس «امام آفتاب» تا ۱۵ خردادماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹(روزهای تعطیل ۱۴ تا ۱۹) درگالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران برپاست.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست