1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکس نوروزانه در مریوان برپا شد

نمایشگاه عکس نوروزانه در مریوان برپا شد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مریوان از برپایی نمایشگاه عکسی با عنوان نوروزانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رشید محمودی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه عکس با عنوان نوروزانه و با موضوع جاذبه‌های طبیعی و معماری استان کردستان در نگارخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی مریوان برپا شد.
وی افزود: در این نمایشگاه ۴۵ قطعه عکس در اندازه ۴۵ در۳۰ از آثار هنرمند مریوانی بهمن شهبازی از عکاسان جوان این شهرستان در معرض دید عموم گذاشته است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مریوان اذعان داشت: در این نمایشگاه عکس‌هایی در ارتباط با مناطق د‌یدنی و جاذبه‌های طبیعی شهرستان مریوان، اورامان و معماری سنتی و تاریخی و آداب و رسوم مردم منطقه به نمایش گذاشته شده است.
محمودی گفت: بهمن شهبازی برای چهارمین بار است که نمایشگاه عکس با موضوع نوروزانه به صورت انفرادی در شهر تهران و شهر سنندج برپا کرده است.
وی با اشاره به اینکه شهبازی عکاس مریوانی ۹ بار نمایشگاه جمعی با دیگر عکاسان کشورمان برپا و دایر کرده افزود: از عکس‌هایی که در زمینه‌های طبیعت مناظر زیبا و دیدنی استان کردستان گرفته شده دو مجموعه هر کدام با ۱۰ قطعه عکس با عناوین کردستان‌شناسی و سرزمین سنگ تاکنون چاپ و منتشر شده است.
محمودی در پایان هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی جاذبه‌های گردشگری و طبیعی استان به مسافران، گردشگران و آشنایی مردم کشورمان با آداب و رسوم مردم منطقه وجذب گردشگر و توریست به استان و بازدید از منطق دیدنی و جاذبه‌های تاریخی و تفریحی استان است.
نمایشگاه یادشده به مدت یک هفته در نگارخانه ارشاد اسلامی شهرستان مریوان دایر شده و تا ۲۵ اسفند ماه سال‌جاری ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند در دو نوبت صبح و بعد از ظهر از آن بازدید کنند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست