1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی « روایت های یک جاذبه » در بوشهر

نمایشگاه گروهی « روایت های یک جاذبه » در بوشهر

نمایشگاهی گروهی از آثار عکاسان استان بوشهر با عنوان ” روایت های یک جاذبه ” از روز شنبه ۱۸ بهمن ماه جاری در عمارت ایرانی شهر بوشهر برگزار می شود.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) این نمایشگاه با حضور ٣۴ قطعه عکس از ٣۴عکاس بوشهری در اندازه ٣٠ در ۴۵ سانتیمتر در تاریخ ١٨ بهمن الی ٢١ بهمن ماه در عمارت ایرانی برگزار می شود.

نمایشگاه گردان این اتفاق جلیل گلستانیان از عکاسان با سابقه و موفق استان بوشهر می باشند که تمامی برنامه ریزی و هماهنگی و انتخاب آثار و برگزاری نمایشگاه را بر عهده داشته است.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است: سهیل ایرانی، کیوان آذرشب، زهرا آرام، بهار برزگر، شبنم پورکبگانی، مسعود جلودار، سمیرا جمالی، آزاده جهانگیری، فائزه حریفی، سیدحسین حسین، هدی حیات داوودی، سحر حیدری، مهدی خداپرست، مصطفی دهدشتیان، مرتضی زنده بودی، رویا سبزی کار، نرجس صدیق، مجتبی عالی، یوسف عباسی، رزاق عبیدی، سعید عرب‌زاده، محمد صادق علامی، سیده صدیقه علوی، زیبا غفارزاده، سید محمد فاطمی، نگار کرامتی، جلیل گلستانیان، ایمان ماندگار، لاله محمدی، شهرام ملکی‌زاده، علی اصغر نصوری، فرنگیس نصوری، نازنین نعمتی‌زاده، محمد یوسفی بوشهری .

در طول برگزاری این نمایشگاه کارگاه های آموزشی عکاسی با حضور سیدحسین صافی از اساتید و پیشکسوتان عکاسی و مستند سازی استان و علیرضا حسن زاده فرد از عکاسان موفق و جوان استان برگزار می شود.

موضوع این نمایشگاه درباره چشم اندازها و زیبایی های کوه های نمکی استان بوشهر می باشد که در شهرستان دشتی استان واقع شده است.
علاقه مندان می توانند از روز شنبه ۱۸ بهمن ماه تا روز سه شنبه ۲۱ بهمن همه روزه از ساعت ۱۶.۳۰ تا ۲۱ از این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانۀ عمارت ایرانی در شهر بوشهر، انتهای خیابان گمرک واقع شده است

پیشین
عابدینی: بیان هنر، راهکاری برای افزایش آگاهی جامعه است
پسین
هر عکس در جشنواره بهارنارنج ساری، یک صدهزارتومان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست