1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه « من، تو، خاکستری » در نگارخانه نقش خانه اصفهان

نمایشگاه « من، تو، خاکستری » در نگارخانه نقش خانه اصفهان

نمایشگاهی از آثار عکاسی احمدرضا نقی زاده با عنوان " من، تو، خاکستری " از روز پنجشنبه ۷ اردی بهشت ماه جاری در نگارخانه نقش خانه حوزه هنری اصفهان گشایش می یابد.

نمایشگاه « من، تو، خاکستری » در نگارخانه نقش خانه اصفهان

در این نمایشگاه عکس هایی با نگاه مستندگرایی به صورت مجموعه به شکل سیاه و سفید در قالب ۱۵ قطعه عکس در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر ارایه می شود.

عکاس در متن قاب ابتدای این نمایشگاه، توضیحاتی در مورد چگونگی ساختارِ مجموعه ها و تاثیر نشانه ها در ترکیب این آثار ارایه و همچنین دلایل ارائه ی عکس ها به صورت سیاه و سفید پرداخته شده است.

احمدرضا نقی زاده متولد سال ۱۳۵۹ و دانش آموخته کارشناسی رشته زبان و ادبیات فارسی است. ایشان همچنین عضو کانون عکس اصفهان بوده و پس از برگزاری نمایشگاه عکس " برداشت " که مهرماه سال گذشته، " من، تو، خاکستری " دومین نمایشگاه انفرادی اوست که با همکاری خانه عکس حوزه هنری اصفهان برگزار می شود.

لازم به یادآوری است این نمایشگاه – پس از اصفهان – از روز شنبه ۲۳ اردی بهشت ماه به مدت یک هفته نیز در شیراز به نمایش در خواهد آمد.
علاقه مندان می توانند تا پایان روز سه شنبه ۱۹ اردی بهشت ماه می توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۵ تا ۱۹ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه نقش خانه در اصفهان، خیابان آمادگاه، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز هنری سوره واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست