1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه « نفت و دریا » در شرکت نفت فلات قاره

نمایشگاه « نفت و دریا » در شرکت نفت فلات قاره

نمایشگاهی از آثار عکاسی ” عبدالرضا محسنی ” عکاس و کارشناس عکاسی صنعت با عنوان ” نفت و دریا “ در محل اداره مرکزی شرکت نفت فلات قاره (جزیره لاوان) در حال نمایش است.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) عکاس در این نمایشگاه تعداد ۲۹ قطعه عکس از دستاوردهای سالها فعالیت خود در حوزه عکاسی زمینی و هوایی از صنایع، تجهیزات و تاسیسات نفتی و سکوهای شرکت نفت فلات قاره را در اندازه هایی بین ۱۰۰ در ۷۰ سانتیمتر تا ۷۵ در ۱۵۰ سانتیمتر به نمایش گذاشته است.

عبدالرضا محسنی ” عکاس حرفه ای و کارشناس عکاسی شرکت نفت فلات قاره پیرامون انگیزه برگزاری این نمایشگاه و تاثیرات این تصاویر بر روحیه همکاران و مهندسان شرکت اظهار داشت: عکس رسانه ای قدرتمند و موثر است که تاثیر خود را در روح و روان بیننده به شکل نامحسوس برجای می گذارد. وقتی همکاران ما به دور از خانه و خانواده و با وجود فشارهای سنگین ناشی از دقت و تمرکز در کار حوزه نفت و تاسیسات، از محل نمایش این عکس ها عبور می کنند تنها یک لحظه توقف و دقت کافی است تا آنچه موردنظر عکاس بوده است، تامین شود.
نمایش این آثار بدون تردید می تواند در هرچه بالاتر بردن کیفیت کار و بهره وری چرخه امور اداری و اجرایی شرکت نفت فلات قاره تاثیرگذار باشد که به لطف خدا ما این تاثیر را در روحیه مدیران، مهندسان، همکاران و سایر مخاطبین شاهد بوده ایم.

نمایشگاه « نفت و دریا » در شرکت نفت فلات قاره

” محسنی ” در گفت وگو با ” پایگاه عکس چیلیک ” دلیل عدم برگزاری این نمایشگاه را در تهران و محل پایتخت، محدودیت های اعتباری عنوان کرده و ابراز امیدواری می کند: به امید خدا در صورت تامین منابع، لزوم انجام این کار در تهران هم ضروری به نظر می رسد.

” عبدالرضا محسنی ” متولد فروردین ماه سال ۱۳۴۲ و دانش آموخته کاردانی روابط عمومی است که از جمله عکاسان معرفی شده در بانک اطلاعات عکاسان ایرانی رسانه پایگاه عکس چیلیک می باشد. ایشان از سال ۱۳۶۴ با دوربین فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد و تصویربرداری حمله هوایی جنگنده های دشمن بعثی را در پالایشگاه اصفهان مستند کرده است. محسنی نزدیک به سه دهه است که مسئولیت و تجربه عکاسی در حوزه تجهیزات و تاسیسات نفتی کشور را دارد و در حال حاضر مسئولیت روابط عمومی منطقه عملیاتی جزیره لاوان را نیز عهده دار است.

محسنی زمان برگزاری نمایشگاه عکس ” نفت و دریا “ را دائمی شمرد و موقعیت عکس ها را بیشتر نقاطی چون: جزایر خارگ و لاوان، سکوهای: سلمان نفتی و گازی، رسالت، رشادت معرفی می کند و در ادامه از نخستین هلی شات های انجام گرفته در عکاسی شبانه از سکوی بهره برداری بلال، توسط بالگرد یاد می کند که در نوع خود منحصر است. البته در کنار روح جدی و خشک و سخت تجهیزات و تاسیسات، نماهایی هم از طبیعت جزیره لاوان به نمایش گذاشته شده است.

اداره مرکزی شرکت نفتی فلات قاره در منطقه لاوان در جزیره لاوان واقع شده است.

پیشین
عکاسان « نگذاریم! خاطره شود… » از محیط زیست گفتند
پسین
مجموعه عکس ” ایران امروز ” منتشر شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست