1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکس‌های کامران عدل در فرهنگسرای نیاوران

نمایشگاه عکس‌های کامران عدل در فرهنگسرای نیاوران

نمایشگاه عکس‌های کامران عدل جمعه ۱۱ دی‌ماه ساعت ۱۶در نگارخانه شماره یک فرهنگسرای نیاوران افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این نمایشگاه حاوی ۳۴ قطعه عکس فرم و رنگ در سایز ۱۰۵×  70  است عکس‌های این نمایشگاه دکوراتیو بوده و رنگ‌های آبی و قرمز و به طور کلی رنگ‌های زنده و شارپ در آنها بسیار دیده می‌شود.

کامران عدل متولد ۱۳۲۰ تهران و فارغ التحصیل کارشناسی عکاسی از انیستیتو عکاسی پاریس است وی یکی از اولین عکاسان معماری ایرانی است که تا کنون بیش از هزار اسلاید مربوط به معماری ایرانی را ثبت و ضبط کرده است.

این عکاس معماری و بنا، چاپ و انتشار بیش از یازده جلد کتاب مصور از ایران و کشور های جهان ، عکاسی بیش از سه هزار اسلاید از زندگی عشایر ایل بختیاری و عکاسی بیش از هزار اسلاید از مراسم و سالگردهای مذهبی را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

وی تا کنون نمایشگاههای متعددی در داخل و خارج از کشور برگزار کرده است، نمایشگاه واشنگتن، کارت پستال‌های غیرعادی ، مفتول‌های آهنی، قوطی‌های کنسرو، سیب زمینی‌های استامبولی و یکی بود، یکی نبود از جمله نمایشگاههای عدل هستند.

نمایشگاه عکس‌های کامران عدل تا تاریخ ۱۸ دی‌ماه در نگارخانه شماره یک فرهنگسرای نیاوران در حمایت از بیماران نیازمند مبتلا به سرطان به کوشش موسسه خیریه بهنام دهش پور برپا است.

علاقمندان می‌توانند هر روز از تاریخ ۱۲ تا ۱۸ دی ماه از ساعت ۱۹ تا۱۰ و روزهای تعطیل ۱۹تا۱۴ از این نمایشگاه بازدید کنند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست