1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکس خبری در شیراز گشایش یافت

نمایشگاه عکس خبری در شیراز گشایش یافت


شیراز – خبرگزاری مهر: دومین نمایشگاه عکس خبری به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار در شیراز گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست فرمانداری شیراز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: تمامی روزهای سال متعلق به خبرنگاران است زیرا این قشر پل ارتباطی میان مطالبات مردم و مسئولان است و مطالبات مردم نیز در یک روز خلاصه نمی شود.

محمد بذرافشان ادامه داد: مهمترین رسالت خبرنگاران اطلاع رسانی دقیق و رساندن دغدغه های مردم به گوش مسئولان است که در این راه باید تلاش خبرنگاران چندین برابر شود.

وی ادامه داد: یکی از ویژگیهای خبرنگاران رعایت کردن انصاف، داشتن صبر و شجاعت است.

سرپرست فرمانداری شیراز با بیان اینکه خبرنگار به عنوان یک ظرفیت و پتانسیل باید در کنار مدیران قرار داشته باشد، گفت: اعتقاد ما بر این است که خبرنگار می تواند در کنار مدیران باعث بهبود و اصلاح امور شود زیرا می توانند با ارائه پیشنهادات سازنده و راهگشا تحولات جامعه را رقم بزنند.

بذرافشان در ادامه سخنان خود به نقش عکس در رویداد های جامعه اشاره کرد و یادآور شد: در برخی از مواقع عکس خبری گویای خبرهای بزرگ است که در این راستا بحث عکسهای مربوط به شادی مردم در زمان پیروزی انقلاب همچنان مطرح و جذاب است.

سرپرست فرمانداری شیراز در پاسخ به سئوالی در خصوص نوع تقدیر از خبرنگاران شیراز نیز گفت: در سطح کلان برنامه های مختلفی را در راستای تقدیر از خبرنگارن در نظر گرفته ایم ولی در به طور اختصاصی فرمانداری شیراز به طور یقین از خبرنگاران حوزه خود تقدیر خواهد کرد.

عکس خبری پیام فراوان دارد

در ادامه معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز گفت: توسعه عکس خبری به عنوان یکی از اولویتهای عرصه اطلاع رسانی مورد توجه است و به طور کلی باید گفت که عکس خبری پیامهای فراوانی را در خود دارد.

احمد رضا نداف ادامه داد: یک هزار اثر برای ارائه در این نمایشگاه ارسال شد که از میان آنها ۷۲۰ اثر در مرحله اول پذیر فته و از این تعداد نیز ۵۰ اثر برای حضور در نمایشگاه انتخاب شد.

وی یادآور شد: این نمایشگاه از تاریخ ۱۵ مرداد تا ۲۳ مرداد همه روزه برای استفاده عموم مردم فعال است و اسامی برگزیدگان نیز همزمان با روز خبرنگار اعلام خواهد شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست