1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکس کودک در آینه معنویت گشایش یافت

نمایشگاه عکس کودک در آینه معنویت گشایش یافت

تهران – خبرگزاری ایسکانیوز:دومین جشنواره عکس کودک در آینه معنویت با حضور مسئولان فرهنگی و عکاسان پیشکسوت در موزه هنرهای معاصر فلسطین گشایش یافت.

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران “ایسکانیوز” به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر فلسطین وابسته به فرهنگستان هنر، موزه هنرهای معاصر فلسطین شاهد گشایش دومین جشنواره عکس کودک، آینه معنویت بود. در این نمایشگاه که شامل ۷۰ اثر از ۵۷ هنرمند می باشد، پیوند افقهای معنایی در نگاه ،‌ حضور و هستی کودک، معنا در آینه گستره اقلیمی و طبیعی ایران، جلوه های معنوی حیات کودکان در زندگی روزمره ،‌ کودک، ‌معنویت و خانواده ،‌ کودک و مذهب و … از جمله موضوعات این نمایشگاه هستنددر انتخاب آثار نمایشگاه از میان ۳۰۸۶ اثر ارسال شده از ایران و کشورهایی چون فرانسه ،‌ آلمان، عربستان و افغانستان که حکایت از گسترش این جشنواره در حیطه ای بین المللی دارد و میزان مشارکت و استقبال بی نظیری از سوی هنرمندان عکاس را در دومین دوره این جشنواره رقم می زند کوشش شده است تا معیارهای حرفه ای و تخصصی هنر عکاسی با دقت خاص، رعایت گردد. نمایشگاه عکس کودک ،‌آینه معنویت با همت فرهنگسرای کودک،‌ سازمان فرهنگی هنری شهرداری و با مشارکت ‌موزه فلسطین و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود .
گفتنی است در گشایش این جشنوراه و نمایشگاه، آقایان نوریان رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری، دکتر حبیب صادقی رئیس مرکز توسعه هنرهای تجسمی ،‌ دکتر ایزدی رئیس دانشگاه هنر، حجت الاسلام سرلک مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه هنر، ‌دکتر مجید سرسنگی قائم مقام سازمان فرهنگی هنری،‌ مهندس عباس سلیمی نمین مدیر دفتر تدوین تاریخ ایران، خانم شعاعی مدیر فرهنگسرای کودک ، مهندس خادم اسلام شهردار منطقه ۳ و عکاسان پیشکسوتی چون اسماعیل عباسی، غفاری ، مجید میر هاشمی و بهمن جلالی حضور داشتند. این نمایشگاه از امروز میزبان و پذیرای عموم علاقمندان خواهد بود تا جلوه رنگین کمان معنویت را از منظر نگاه و هستی شناسی کودکانه در دنیای امروز و در متنوعترین جلوه های حیات جمعی نظاره گر باشند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست