1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه “حج در آینه تصویر” گشایش یافت

نمایشگاه “حج در آینه تصویر” گشایش یافت

تهران- خبرگزاری ایسکانیوز: موزه هنرهای معاصرفلسطین، درآستانه ‌ایام معنوی حج وحضور در میقات قرب الهی و مناسک ابراهیمی، نمایشگاهی از عکس‌های برگزیده‌ حج را، از پانزده عکاس برجسته کشورمان برگزار می‌کند.

 

 

به گزارش روزچهارشنبه گروه علمی فرهنگی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران" ایسکانیوز" در استقبال از ایام حضور مقیمان حریم قرب عشق و میهمانان ضیافت آسمانی میقات و مشاهده معنوی و مناسک سیر و سلوک مسافران مدارج روحانی «حج» ،‌ موزه هنرهای معاصر فلسطین، ‌نمایشگاهی از عکس‌های برگزیده این عظیم‌ترین کانون اجتماع توحیدی و روشن‌ترین تجلی ایمان ابراهیمی را، از بیستم آذر ماه برگزار خواهد کرد.
این نمایشگاه شامل یک بخش اصلی و دو بخش جنبی، با نزدیک به یکصد عکس است. انتخاب عکس ها، توسط هیئت داورانی شامل: عباس میرهاشمی، ‌دکتر محمد ستاری‌ و محمد مهدی رحیمیان انجام می‌شود. این آثار از عکاسانی چون علیرضا ابراهیمی، ‌نرگس امامی، ‌داود حیدری، محسن سلیمانی، ‌کمالدین شاهرخ، ‌داود عامری،‌ رجبعلی قهرمانی، منوچهر یگانه دوست،‌ سهیلا هاشمی نژاد،‌ مجید ناگهی و احمد معینی جم و … است.
دو بخش جنبی این نمایشگاه با عنوان‌های(‌حج و جانباز) شامل آثار رجبعلی قهرمانی و عکس‌های آقای منوچهر یگانه دوست، با تصاویری از حج و عتبات عالیات، از نزدیک به چهل سال پیش تاکنون، خواهد بود.
نمایشگاه «حج در آیینه تصویر» هم‌زمان با اول ماه ذیحجه (‌بیستم آذر ماه) علاقه‌مندان هنر عکاسی را به تماشای جلوه‌هایی از کوی دوست از دریچه دوربین‌های راه یافته به سیر سالکان کعبه عشق و منای شوق و عرفات عرفان و زمزم نور خواهد برد.۱۲۰

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست