1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد اسلامشهر

نمایشگاه عکس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد اسلامشهر

نمایشگاه بزرگ عکس ربع قرن فعالیت و تلاش صادقانه دانشگاه آزاد اسلامی در واحد اسلامشهر برگزار شد . به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در این نمایشگاه تعداد ۲۲۰ قطعه عکس شامل ۱۰۸ اثر برگزیده جشنواره به همراه ۱۱۲ قطعه عکس از دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی به مدت یک هفته در اسفندماه سال جاری و در سالن آمفی تئاتر واحد اسلامشهر به نمایش گذاشته شد.

در طی دوران برگزاری این نمایشگاه، مسئولان اداره ها و نهادهای شهرستان و همچنین دانشجویان،اساتیدو کارکنان این واحد دانشگاهی بازدید از این آثار را مورد اقبال و توجه خود قرار دادند.

خاطر نشان می گردد پس از پایان موفقیت آمیز برگزاری نخستین جشنواره عکس دانشگاه آزاد اسلامی با موافقت دکتر عبدا.. جاسبی ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی، پیشنهاد نمایش عمومی عکس ها در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور مبنی بر ارتقای سطح سواد بصری و مواجهه با مفاهیم تصویری در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور مورد قبول قرار گرفته است که در همین راستا به طور گردشی در تمام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.

لازم به ذکر است برگزارکننده پس ازبرپایی موفق دور اول این جشنواره و اعطای یک جلد کتاب و حق التصویر های مربوطه به صاحبان آثار، در حین جمع آوری آثار دومین جشنواره عکس دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع جوان عصر ما است و دبیرخانه این مسابقه تا پایان روز ۲۰ اسفند ماه سال جاری پذیرای آثار علاقمندان به شرکت در این جشنواره می باشد.

همچنین دبیرخانه این مسابقه نمایشگاه آثار راه یافته به دور اول این مسابقه را در نگارخانه چیـلیـک به نمایش گذاشته است تا شرکت کنندگان دور دوم با رویکردی عینی تر نسبت به انتخاب آثار خود اقدام نمایند.

جهت دریافت فرم فراخوان دومین جشنواره عکس دانشگاه آزاد اسلامی اینجا کلیک کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست