1. خانه
  2. اخبار
  3. برگزاری نمایشگاه عکس ” فضای به یاد ماندنی ایران زمین” در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

برگزاری نمایشگاه عکس ” فضای به یاد ماندنی ایران زمین” در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

نمایشگاه عکسی با عنوان " فضای به یاد ماندنی ایران زمین" در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.
 

مینا علیزاده مسوول برگزاری این نمایشگاه در این خصوص به ایسکانیوز گفت : نمایشگاه "فضای به یاد ماندنی ایران زمین" با هدف ارائه نمایی جدید از آثار تاریخی و باستانی کشورمان ، ایجاد علاقه برای توجه بیشتر به بناها و ارائه فضاهای غنی اما پنهان شده در بناهای کهن ایران برگزار شد.
وی افزود: در این نمایشگاه ۳۲ عکس از بناهای تاریخی استان قزوین ، یزد ، همدان و خراسان در دانشکده مهندسی عمران و معماری برپابود که با استقبال دانشجویان و استادان مواجه شد .
این نمایشگاه با همکاری اداره کل روابط عمومی و معاونت آموزشی دانشکده مهندسی عمران و معماری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد .

**نمایشگاهی از کتاب های منتشر شده استادان دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی این نمایشگاه با هدف معرفی کتاب های منتشر شده استادان مدیریت و حسابداری این دانشگاه به دانشجویان و استفاده بهینه از آن ها برای ارتقا سطح آموزشی دانشجویان توسط جمعی از دانشجویان رشته های مدیریت و حسابداری در این دانشکده برگزار شد .
دراین نمایشگاه که به مدت یک هفته برگزار و با استقبال خوب دانشجویان و استادان مواجه شد ۱۲۰عنوان کتاب در زیر مجموعه مدیریت وحسابداری در معرض دید دانشجویان قرار گرفت.
اداره کل روابط عمومی و معاونت آموزشی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در برپایی این نمایشگاه همکاری داشتند.

 
پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست