1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکس دفاع مقدس در نگارخانه سوره حوزه هنری کرج برپا شد

نمایشگاه عکس دفاع مقدس در نگارخانه سوره حوزه هنری کرج برپا شد

رئیس حوزه هنری مرکز کرج گفت: به همت این حوزه هنری و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس غرب استان تهران همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس در نگارخانه سوره برپا شده است.

عبدالحمید قره داغی در گفتگو با خبرنگار مهر در کرج اظهار داشت: این نمایشگاه با موضوع  "نقش عوامل معنوی در دفاع مقدس" است که در آن ۳۰ قطعه عکس از مقاطع مختلف دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: این عکسها اغلب بیانگر حضور رزمندگان این شهرستان در جبهه های نبرد است و به تشریح برخی عملیاتها و بررسی آثار و عوامل معنوی و فرهنگی در جریان جنگ تحمیلی می پردازد.

قره داغی خاطرنشان کرد: همچنین روایتی در قالب خاطره نویسی و نکات ارزشمندی از آموزه های دفاع مقدس در توضیح تصاویر از جلوه های ویژه و قابل توجه این نمایشگاه است.

وی افزود: نگارخانه سوره حوزه هنری مرکزکرج از امروز تا هشتم مهرماه سالجاری پذیرای عموم علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه است.

علاقمندان به حضور در برنامه های مختلف و همچنین کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با دیگر فعالیتهای حوزه هنری مرکز کرج می توانند با شماره ۰۲۶۱۴۴۷۳۰۱۱تماس حاصل نموده و یا به پایگاه اطلاع رسانی این مرکز به آدرس www.karaajart.ir مراجعه کنند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست