1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه و کارگاه « ابراهیم حقیقی » در گیلان

نمایشگاه و کارگاه « ابراهیم حقیقی » در گیلان

 نمایشگاهی از آثار عکاس باتجربه " ابراهیم حقیقی " با عنوان " در ستایش زمین گیلان " از روز جمعه دوم اسفندماه سال جاری در خانه فرهنگ گیلان برگزار می شود.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " (Chiilick.com) در این نمایشگاه تعداد ۲۰ قطعه عکس در اندازه ۳۰ در ۹۰ سانتیمتر با موضوع طبیعت به نمایش گذاشته می شود.

نمایشگاه و کارگاه « ابراهیم حقیقی » در گیلان

ابراهیم حقیقی متولد ۱۳ مهر ۱۳۲۸ تهران و دانش آموخته دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۴ است. وی در طی سال‌ها فعالیت خود را در بخش‌های مختلف طراحی صحنه فیلم وسریال، تیتراژ فیلم‌های سینمایی، مدیریت هنری و طراحی جلد کتاب، ساخت فیلم، طراحی پوستر، عکاسی، نقاشی و … متمرکز کرده‌است.

در طول برپایی این نمایشگاه برای بالا بردن تجربیات هنرمندان گیلانی، کارگاه یک روزه‌ای برای ۲۰ نفر از متقاضیان در روز شنبه سوم اسفندماه در محل خانه فرهنگ گیلان و با حضورعلاقمندان فیلمساز، گرافیست و عکاس برگزار خواهد شد.
این کارگاه در دو مرحله صبح(۹-۱۲) وعصر (۲۰-۱۶) برپا می‌شود و متقاضیان پذیرفته شده پس از اطلاع از موضوع کارگاه، صبح همان روز به اطلاع شان خواهد رسید و با راهنمایی‌های ابراهیم حقیقی پیرامون موضوع، تا ساعت ۱۶ فرصت دارند عکس های تولیدی خود را اریه دهند.
عکس های منتخب این کارگاه در طول روزهای برپایی نمایشگاه از طریق نمایشگر به نمایش گذاشته خواهد شد.

هزینه‌ی شرکت در کارگاه پنجاه هزار تومان(۵۰۰۰۰۰ریال) بوده و علاقمندان گیلانی برای ثبت نام می بایست سوابق اجرایی و هنری خود را به همراه شماره تماس تا تاریخ ۲۶ بهمن ماه به نشانی الکترونیکی خانه فرهنگ  گیلان(Gilanphotoclub@yahoo.com) ارسال کنند.

مسئول برگزاری این نمایشگاه و کارگاه سیدحسین حدائقی می باشد. شماره تماس دفتر این خانه فرهنگ ۲۲۵۴۸۵۲ برای طرح سایر پرسش های مورد نظر علاقه مندان عنوان شده است.
از جمله ضوابط و شرایط حضور در این کارگاه آموزشی برای شرکت کنندگان همراه داشتن دوربین عکاسی و همچنین لپ تاپ قید شده است.
علاقه مندان می توانند جهت دیدار از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه همه روزه تا پایان روز پنجشنبه ۸ اسفندماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ از این نمایشگاه دیدن کنند.
خانه فرهنگ گیلان در شهرستان رشت، محله ساغریسازان، روبروی کوچه بلوریان، بن بست سمیعی واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست