1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه گروهی « بدون استثناء » در خانه هنرمندان مشهد

نمایشگاه گروهی « بدون استثناء » در خانه هنرمندان مشهد

نمایشگاهی از آثار تک عکس و مجموعه عکس های دانش آموختگان کارگاه عکاسی دیجیتال از عصر روز پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه جاری با عنوان " بدون استثناء " در خانه هنرمندان مشهد برگزار می شود.

در این نمایشگاه که با عنوان " بدون استثناء " برگزار می شود تعداد ۳۰ قطعه تک عکس و ۴ مجموعه عکس از آثار هنرجویان مرکز آموزش سروش که زیر نظر کیارنگ علایی آموزش دیده‌اند، در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر به نمایش درمی آید.

نمایشگاه گروهی « بدون استثناء » در خانه هنرمندان مشهد

کیارنگ علایی در مقدمه‌ای بر این نمایشگاه نوشته است: «از لحظه‌ای که یک فکر مبهم و گنگ در ذهن عکاس شکل می‌گیرد تا پروراندن و تولید ایده و سپس لحظه اجرا یا پیدا کردن صحنه‌ای مستند که کمابیش معادل تصویری آن فکر اولیه و ذهنیت ما باشد دوران گذاری در روح عکاس شکل می‌گیرد که بی‌شباهت به یک آبستنی نیست. این نمایشگاه حاصل همت و صبوری فراوان عکاسان جوانش است و ‌‌‌‌نهایت تلاش من بر این بوده تا هنرجویان بتوانند در عکاسی به «فردیت» ی شایسته و ملموس دست یابند، عکس‌هایشان ادا و اطوار نباشد و کوشش کنند تلقی‌های شخصیشان را از زندگی، عکاسی کنند. این تلاش حتی اگر به صورت آرمانی در همه عکس‌ها محقق نشده باشد اما گذرگاهی است برای نزدیکی به خویشتن»

اسامی هنرجویان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب اعلام شده است: آلاله انصاری، عمادالدین انوشیروانی، هدیه خزائی، بهشته ذبحی، سحر سقا، نگار شادمان، فرشته طلوع و مهدی کمیلی.

علاقه مندان می توانند تا پایان روز پنج شنبه ۷ اردی بهشت ماه سال جاری همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند.
مطابق با اعلام ارسال کننده خبر، ورود به این جلسه برای عموم علاقه مندان آزاد بوده است.
خانه هنرمندان مشهد در خیابان کوهسنگی، انتهای خیابان دکتر بهشتی واقع شده است.

لازم به ذکر است آثار این نمایشگاه در قالب کتابی با همین عنوان توسط نشر آهنگ قلم منتشر و در روز گشایش نمایشگاه در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد. همچنین جلسه نقد و بررسی عکس های نمایشگاه عصر آخرین روز نمایشگاه با حضور " فرامرز عامل بردبار " برگزار خواهد شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست