1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه گروهی « ترمیم » در موزه عکسخانه شهر

نمایشگاه گروهی « ترمیم » در موزه عکسخانه شهر

یکصد و نود و هفتمین دوره از سلسله نمایشگاه های عکس در موزه عکسخانه شهر به نمایش تلاش هایی از حسین چنعانی و هنرجویان ایشان با عنوان " ترمیم " اختصاص " یافت.

نمایشگاه گروهی « ترمیم » در موزه عکسخانه شهر به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " (Chiilick.com) در این نمایشگاه تعداد ۲۸ قطعه عکس رنگی مرمت شده در اندازه ۳۰ در ۶۰ سانتیمتر ارایه شده است. در این نمایشگاه دستاورد ۲۸ هنرجوی این محقق و پژوهشگر نیز بازسازی و ترمیم شده و به نمایش درآمده است.

حسین چنعانی متولد اردی بهشت ماه سال ۱۳۳۷ و دانش آموخته  کارشناسی عکاسی و ارتباط تصویری و کارشناسی ارشد پژوهش هنر است و نزدیک به دو دهه است که به تدریس عکاسی در دانشگاه های کشور و هنرستان های هنری مشغول می باشد.

در قاب ابتدای این نمایشگاه آمده است: نمایشگاه ترمیم تلاشی است برای زنده کردن عکس های قدیمی …کوششی که شاید آدمهای درون عکس ها را دوباره دور هم جمع کند و اجازه ندهد زمان باعث فراموشی آن ها شود.

اسامی صاحبان آثار در نمایشگاه گروهی " ترمیم " به این ترتیب معرفی شده است: شکوفه ابراهیم زاده، سیده تارا ابطحی، پریناز احمدی، فریبا اردوخانی، زهره آریامنش، فهیمه آزاد، نگین اقتداری، سحربیگی جعفرقلی، فاطمه پارسایی اقدم، مهدیه پازوکی، سحر پایاب، سما حبیبی راد، ملیکا حسینی، ندا خلجی، رویا روان آور، اعظم سهمانی، یاسمن سیف، ساغر شه پرست، یاسمین عطار، زهرا فاتحی، حدیثه قیومی، مهیا کاوک پور، مریم کرمیان، مریم گودرزی، آیسان محمدعلیزاده، مهشید محمدی زاده، کتایون معادلیان و فرزانه یوسف آبادی.

این نمایشگاه عصر روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه جاری گشایش یافته و علاقه مندان می‌توانند تا پایان روز ۳ اسفندماه سال ۱۳۹۲ در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۷ و پنج شنبه ها از ساعت ۹ تا ۱۳ از این نمایشگاه گروهی دیدن کنند. موزه جمعه‌ها و تعطیلات رسمی تعطیل است.
موزه عکسخانه شهر به مدیریت مژگان طریقی در تهران، میدان هفت‌تیر، خیابان بهار‌شیراز، جنب بوستان بهار‌شیراز واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست