1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه گروهی « سوگواره محرم » در موزه عکسخانه شهر

نمایشگاه گروهی « سوگواره محرم » در موزه عکسخانه شهر

یکصدوهفتادونهمین دوره از سلسله نمایشگاه های عکس با عنوان " سوگواره محرم " در موزه عکسخانه شهر به نمایش عکس هایی از منتخب سه دوره سوگواره عکس های عاشورایی اختصاص یافته است.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " این نمایشگاه شامل ۲۸ قطعه عکس سیاه سفید و رنگی در اندازه های مختلف  از ۲۵ تن از عکاسان ایرانی می باشد که در طی سوگواره های برگزار شده در سال های ۱۳۸۱، ۱۳۸۴ و ۱۳۸۵ به دبیرخانه این مسابقه مستقر در موزه عکسخانه شهر رسیده است.

نمایشگاه گروهی « سوگواره محرم » در موزه عکسخانه شهر

مسئولیت ارزیابی و داوری این عکس ها بر عهده عکاسانی چون: مجتبی آقایی، حسین بهرامی، محمدمهدی رحیمیان، مسعود زنده روح کرمانی، محمد ستاری، مژگان طریقی، اسماعیل عباسی و محمدغفوری بوده است.

موضوع عکس های به نمایش گذاشته شده روایاتی از آیین های سوگواری و عزاداری منطبق بر باورها و سنن مردم در شهرهای گوناگون ایران می باشد.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است:
حاجی حسین بهرامی، جعفر بزازپور، محمد شفیع خانی، نیروان فدایی مقدم، داود بیگدلی، احسان مهدیان، آتیلا اسکندری، نادر علایی، بهنام رضازاده، میترا طاهری، حسن ملکی، غلامرضا مسعودی، بهنام صدیقی، نسیم گلی، نوید عزیزی، امیر سلیمانی دانالویی، یدالله عبدی، جواد پورصمد، سیدحمید هاشمی، حسن راستین، فرامرز عامل بردبار، همایون امیریگانه، جاوید تفضلی، علی سراج همدانی و مجتبی کوچکی.

این نمایشگاه دوشنبه ۲۹ آبان ماه گشایش یافته و تا پایان روز شنبه ۱۸ آذرماه سال جاری در محل موزه عکسخانه شهر مهیای حضور و دیدار علاقه مندان است.
علاقه مندان می توانند همه روزه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و پنج شنبه ها از ساعت ۹ تا ۱۳ به جز روزهای جمعه و تعطیل از این نمایشگاه دیدن کنند.
موزه عکسخانه شهر در تهران، میدان هفت‌تیر، خیابان بهار‌شیراز، بوستان بهار‌شیراز واقع شده است.
عکس خبر: نیروان فدایی مقدم

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست