1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه گروهی تجلی نور در نگارخانه کمال الملک نیشابور

نمایشگاه گروهی تجلی نور در نگارخانه کمال الملک نیشابور

نمایشگاهی گروهی از آثار عکاسان با عنوان " تجلی نور " همزمان با بزرگداشت دهه کرامت در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور در حال برگزاری است.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " نمایشگاه گروهی تجلی نور در نگارخانه کمال الملک نیشابورحسین محروقی سرپرست انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور پیرامون این خبر اظهار داشت: به میمنت میلاد مسعود امام رضا(ع) و پاسداشت دهه کرامت و در راستای کشف و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های تصویری تمامی هنرمندان عزیز، امسال نیز به اهتمام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوان نیشابور این جشنواره برگزار و نمایشگاه آن در این شهر برگزار شد.

ایشان همچنین افزود: در بخش عکس تعداد ۳۹۶ قطعه عکس از ۵۰ عکاس به دبیرخانه جشنواره عکس " تجلی نور " رسیده که در بخش آزاد تعداد ۲۴۳ قطعه عکس و در بخش رضوی تعداد ۱۵۳ قطعه عکس توسط شهریارتوکلی، محمدمترجم زاده و کیهان ولی نژاد مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت که در نهایت ۲۵ قطعه عکس به مرحله نمایشگاه راه یافت.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است:
سیدمحمود موسوی، سمیرا لطفی، تکتم استیلایی، سمیرا قادری، رضا معتمدی، نجمه میبدی، محمدرضا چایفروش، مهدی دشتی، امین جعفر پور، فرزانه فرح بخش، حمید رضا هلالی، فرزاد با قرزاده، علیرضا فیضی، مهدیه کاهانی، ناهید شفیعی و جواد نادری.

علاقمندان می توانند تا روز پنجشنبه ۱۴ مهرماه سال ۱۳۹۰ همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ از مجموعه عکس های این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه کمال الملک نیشابور در خیابان شهید جعفری(راه آهن)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع شده است.

خبر: سیدمحمدباقر علمدار

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست