1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه « نگاه من، آغاز راه من » در نگارخانه کمال الملک نیشابور

نمایشگاه « نگاه من، آغاز راه من » در نگارخانه کمال الملک نیشابور

نمایشگاهی از آثار عکس و گرافیک با عنوان " نگاه من، آغاز راه من " از روز شنبه ۲۶ فروردین ماه جاری در نگارخانه کمال الملک شهرستان نیشابور برپا شده است.

نمایشگاه نگاه من، آغاز راه من در نگارخانه کمال الملک نیشابور

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " در نمایشگاه عکس و گرافیک " نگاه من ،آغاز راه من " تعداد ۴۲ قطعه عکس رنگی در ارایه ای ساده یا گرافیکی از ۱۴ نفر از عکاسان جوان این دفتر در نگارخانه کمال الملک در معرض دید عموم قرار گرفته است.

در ابتدای ورود به محیط نمایشگاه، برگزارکننده در قالب قابی آورده است:
راستای کشف و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های تصویری تمامی هنرمندان عزیز به خصوص جوانان که دل به دریچه دوربین شان سپرده و سعی دارند ناب ترین تصاویر را با چشم شیشه ای دوربین هایشان ثبت کنند و با عنایت به اقبال عمومی در سالیان گذشته امسال نیز به اهتمام انجمن سینمای جوانان ایران دفتر نیشابور این نمایشگاه برگزار می نماید.

اسامی صاحبان آثار در این نمایشگاه به این ترتیب اعلام شده است:
فاطمه آثار، سارا سادات امامیان، زهرا بازوبندی، فاطمه پاکراد، مریم مهرآبادی، فاطمه عارف پور، یگانه داروغه، زهرا قنبریان مقدم، فاطمه حسینی راد، فاطمه غلامی، عاطفه صادقی، شبنم شوروزی، محبوبه شوروزی و المیرا طهرانچی.

هدف از برپایی این نمایشگاه در معرض دید گذاشتن توانمندی های هنری جوانان عکاس است، تا هم کار این هنرمندان در بوته نقد و بررسی قرار گیرد و باعث شکوفایی استعداد ایشان شده و دیگر جوانان علاقمند نیز به این هنر روی آورند.

علاقه مندان می توانند تا پایان روز پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۱۹ از آثار ارایه شده در این نگارخانه دیدن کنند.
نگارخانه کمال الملک نیشابور در خیابان شهید جعفری(راه آهن)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست