1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه گروهی دانشجویان با موضوع «طبیعت و مستند»

نمایشگاه گروهی دانشجویان با موضوع «طبیعت و مستند»

نمایشگاهی از آثار عکاسی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی واحد ۴۱ با "موضوع طبیعت و مستند" از روز شنبه ۱۰ اسفندماه جاری در محل نگارخانه حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " (Chiilick.com) در این نمایشگاه تعداد ۵۰ قطعه عکس رنگی در اندازه ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر از ۲۳ دانشجوی رشته عکاسی در این واحد آموزشی با تجربه نگاه هایی کنجکاوانه و نوگرایانه از جوانان صاحب عکس در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

برگزارکننده این نمایشگاه کانون عکس ۴۱، دبیر برگزاری این نمایشگاه محمدجعفر حاجی صادقی می باشد و مدیریت فنی و عوامل فنی این نمایشگاه بر عهده مجتبی محسنی، سجاد هاشمی، بهادر رحیمی و شجاع الدین علاالدینی شورمستی واگذار شده است.

 اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده اند: جواد گلزار، احسان زینالی، سیدامیر سیادتی، سیما خسروی دارستانی، شجاع الدین علاالدینی شورمستی، علیرضا میرشریفی، علی صالحی، فرخ خسروپناه، فرزانه اسماعیلی، مجتبی محسنی، مژده موگویی، مهناز صابری، مهناز رحیم لو، هاله معماریان، سونیا شهبازی، محمدصادق خضرایی، زهرا قندالی، سعید کاظمی، آذر دهقانی، نیلوفر دهقان روز، مهسا خیامی، سجاد هاشمی و بهادر رحیمی.

در پوستر نمایشگاه این رویداد از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه جامع علمی کاربردی، خانه گرافیک پگاه و رسانه "پایگاه عکس چیلیک" (Chiilick.com) به عنوان حامیان این حرکت یاد شده است.

علاقه مندان می توانند از عصر روز گشایش ساعت ۱۶ همزمان با شرکت در مراسم اختتاحیه از این آثار دیدن کرده و تا پایان روز شنبه ۱۷ اسفندماه جاری همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۱ از این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه حجاب در تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سالن حجاب واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست