1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه گروهی در نگارخانه قوام الدین اردبیل

نمایشگاه گروهی در نگارخانه قوام الدین اردبیل

نمایشگاهی از آثار عکاسی هنرجویان مقطع پیش دانشگاهی هنرستان هنرهای زیبای کوثر شهرستان اردبیل در محل نگارخانه قوام الدین مجتمع فرهنگی، هنری فدک برگزار می شود.

نمایشگاه گروهی در نگارخانه قوام الدین اردبیل

در این نمایشگاه تعداد ۵۰ قطعه عکس از تمرین های موفق هنرجویان عکاسی این هنرستان در چهار بخش مستقل: تکنیک اوپن فلاش، تکنیک نقاشی با نور، آزاد با موضوع طبیعت و بخش چهارم عکس هایی در اندازه کوچک به روی دیوار خواهند رفت.

اسامی هنرجویان صاحب عکس در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است: سحر میرحیدریان، صدیقه صداقتی، ساناز ثباتی آذر، ندا الله قلی زاده، فاطمه حاتمی، سحر مهریار، طلا ضیایی، آذین قاسمی، سمیه قاسمی، سودا مقصص و فاطمه بهمنی.

عکس های به نمایش گذاشته شده در سه بخش نخست، در اندازه‌ 50 در ۷۰ سانتیمتر و بخش چهارم در اندازه ۱۳ در ۱۸ سانتی متر ارایه شده اند.

عبدالرحمان مجرد به عنوان مدرس عکاسی این هنرجویان با بیان اینکه؛ این نمایشگاه با هدف شناسایی و نمایش استعداد هنرجویان به روایتی هنری است، افزود: پس از آموزش مباحث نظـری، ورود به کارگاه هـای آموزشـی و شنـاخت مستقیم ابزار عکاسی به همراه اردوهای عکاسی تأثیرات بسیار عمیقی در آموزش عکاسی خواهد داشت. برگزاری ژوژمان و نقد و بررسی آثار توسط مدرس در جمع هنرجویان از دیگر موارد مهم در سیستم آموزش عکاسی است.

علاقه مندان می توانند تا پایان روز پنجشنبه ۱ آبان ماه سال جاری همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۵ تا ۱۸ از این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه قوام الدین در شهرستان اردبیل، بلوار اصلی، مجتمع فرهنگی، هنری فدک واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست