1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس « موجوداتی که هرگز نمی میرند »

نمایشگاه گروهی عکس « موجوداتی که هرگز نمی میرند »

نمایشگاه گروهی عکس با عنوان: « موجوداتی که هرگز نمی میرند » دستاورد نگاه تنی چند از عکاسان جوان از روز جمعه ۲۴ دی ماه در گالری آرته گشایش می یابد.
نمایشگاه گروهی عکس « موجوداتی که هرگز نمی میرند » به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه گروهی تعداد ۵۰ قطعه عکس به انتخاب دکتر محمدرضا شریف زاده رسیده و در متن قاب نخست این نمایشگاه بنابر تصویری که از سوی نگارخانه ارسال شده، دکتر شریف زاده متنی برای نمایشگاه نگاشته اند.

در بخشی از متن قاب نخست نمایشگاه از قول آلبر کامو آورده شده: «باید اعتراف کرد که خود شهر زشت است. منظره ی آرامی دارد و برای تشخیص آنچه این شهر را از آن همه شهرهای تجاری دیگر، در نقاط مختلف جهان، متمایز می سازد، مدتی وقت لازم است. مثلا چگونه می توان شهری بی کبوتر و بی درخت و بی باغ را تصور کرد که در ان نه صدای بالی است نه خش خش برگی. و خلاصه نقطه ای است بی خاصیت. تغییر فصل ها را تنها در آسمان آن می توان دید. آمدن بهار را تنها از تاثیر هوا و از سبدهای گل که بچه های گل فروش از اطراف شهر می آورند می توان دریافت. این بهاری است که در بازارها می فروشند. آلبر کامو »
اسامی عکاسان صاحب اثر در نمایشگاه گروهی عکس « موجوداتی که هرگز نمی میرند » به این ترتیب معرفی شده است: مریم عرفانی، یاسمن باغبان، آوازه جواهریان، شراره ابوطالبی، خاطره باهو، آسیه حاج جعفری، بیتا شاکرین و سیدامیرحسین حکام.

آرته نمایشگاه گروهی عکس « موجوداتی که هرگز نمی میرند » ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۴ دی ماه جاری در محل گالری ارته گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. علاقمندان می توانند تا پایان روز دوشنبه ۴ بهمن ماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند.
گالری روزهای شنبه تعطیل است.

 

نگارخانه آرته در تهران، بزرگراه کردستان جنوب، خیابان شیراز جنوبی، پایین تر از پل همت، بلوار علیخانی، بیست متری گلستان، دوازده متری دوم، شماره ۳ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه گروهی « جزر » در گالری راه ابریشم۲
پسین
محمود حیطه: در انتهای زمین موسیقی سکوت کویر را می شنوم

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست