1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس «نوروز نماد صلح و دوستی» در افغانستان

نمایشگاه گروهی عکس «نوروز نماد صلح و دوستی» در افغانستان

نمایشگاهی از آثار عکاسان ایران و افغانستان با عنوان «بوی جوی مولیان» در شهر هرات برگزار می شود.
 به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از رایزن فرهنگی ایران در هرات افغانستان در این نمایشگاه عکس که به مناسبت سال نو خورشیدی و نوروز باستانی و با هدف افغانستان برگزار می‌شود آثاری از عکاسان دو کشور فرهنگی ایران و افغانستان در شهر هرات به نمایش گذاشته می شود.

در این نمایشگاه عکس آثار ۲۱ عکاس ایرانی در کنار آثار عکاسان افغان با هدف رسیدن به صلح و دوستی پایدار در دنیا و معرفی نمادهای مشترک فرهنگی و تاریخی ایران و افغانستان با موضوع “نوروز، نماد صلح و دوستی و فرهنگ‌عامه” برگزار می‌شود.
اسامی عکاسان ایرانی صاحب اثر در این نمایشگاه عبارت است از: محمدرضا لطفی، ابراهیم بهرامی، قدیر وقاری شورچه، مجید بندار مقدم، نسرین شاه‌محمدی، رضا رادپور، سیدعلی سیدی، فرشید مینویی، اسحاق ریگی، فرامرز عامل بردبار، مسعود سلیمانی سپهر، محسن امید خدا، سوسن نیکذات، مهدی وقاری شورچه، مجید رفیعیان، مهرشاد پهلوان، سعید بابایی، اشکان نقی‌زاده، سیدحسن ایزانلو، سیدمصطفی یوسفی و محمدرضا پهلوان.
مجید خالقی نیا به عنوان رایزن فرهنگی ایران در هرات ضمن ابراز امیذواری از بابت امکان برگزاری این نمایشگاه در سال ۱۴۰۲ در ایران، تاکید کرد: نمایشگاه گروهی عکس «بوی جوی مولیان» برای نخستین بار است که به همت رایزن فرهنگی ایران در هرات و با همکاری دفتر نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی و موسسه توسعه گردشگری هشت یار وابسته به سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی برگزار می‌شود.
نمایشگاه گروهی عکس «بوی جوی مولیان» هفتم فرودین ماه سال ۱۴۰۱ ساعت ۱۱ صبح در محل سالن نمایشگاه سلجوقی هرات، افتتاح شده و تا پایان روز ۱۱ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۶ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
کتاب عکس «دوریانی که بر سرم افتاد» منتشر شد
پسین
از عکس های بمباران شیمیایی حلبچه تا عکاسان حلبچه

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست