1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس «نویز» در نگارخانه آفتاب

نمایشگاه گروهی عکس «نویز» در نگارخانه آفتاب

نمایشگاه گروهی عکس «نویز» با آثاری از تنی چند از علاقمندان عکاسی از روز جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ در نگارخانه آفتاب گشایش می یابد.
به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه تعداد ۳۰ قطعه عکس از سی تن از علاقمندان و هنرجویان رشته عکاسی در ابعاد و اندازه ۲۵ در ۴۰س.م و ۳۰ در ۴۵ سانتیمتر به نمایش گذاشته می شود.
مونیکا بختیاری فرد به عنوان سرپرست و برگزارکننده این رویداد موضوع نگاه عکس های به نمایش گذاشته شده را: مستند، معماری و طبیعت چهار فصل ایران عنوان کرد.

پوستر نمایشگاه گروهی عکس «نویز» در نگارخانه آفتاب
اسامی صاحبان عکس در این نمایشگاه به ترتیب حرف الفبا به این ترتیب معرفی شده است: زهرا اکبریان، زهرا الفتی، نوشین آذری، نازیلا باغبانی، الینا بختیاری فرد، نیما جبرائیلی، علیرضا حبیبی زاده قهرود، نجمه حجاری، فائزه سادات خوشابی، امیررضا خوئینی، آیلین ربیعی، سیدمیلاد رسولی، سمیرا سرحدی، مینا شورکی، پریا صحرایی، مهرداد طاهری نوری، محدثه عبیری، محمدعلی عطایی دریایی، مریم غفاریان منش، پارسا قاسمی، فرناز محاسن، ندا محبت پور، شکوه مرادی، ندا مرادی، سارا مشگانی، فاطمه ملکیان، مینا منتظرصاحب، آسوده نصیری تقی دیزج، سعید نمازی و ریحانه یزدانی.
نمایشگاه گروهی عکس «نویز» در فرهنگسرای نهج البلاغه ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۰ شهریور ماه گشایش یافته و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان روز سه شنبه۱۴شهریورماه جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۷ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.
طبق اعلام برگزارکننده آیین اختتامیه این نمایشگاه ساعت ۱۲ تا ۱۴ روز پنج شنبه ۱۶ شهریور ماه در محل گالری آفتاب برگزار می شود.
گالری آفتاب در تهران، خیابان شریعتی، روبروی خیابان دولت، خیابان امامزاده، فرهنگسرای نهج البلاغه واقع شده است. 

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس «همچون کوچه ئی بی انتها» در گالری ۱۴
پسین
«راهبه ها» جدیدترین کتاب کاوه کاظمی معرفی شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست