1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس «پدر» از نگاه عکاسان

نمایشگاه گروهی عکس «پدر» از نگاه عکاسان

نمایشگاهی گروهی از عکس و آثار عکاسان به مناسبت «روز پدر» در پایگاه خبری آسنا به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه برخط/ آنلاین تعداد ۴۴ قطعه عکس از ۱۶ عکاس خراسانی به مناسبت ۱۳ ماه رجب و سالروز میلاد امام اول شیعیان علی(ع) و گرامی داشت مناسبت «روز پدر» با نمایش عکس هایی مستند از نمونه آثارشان از نمادها و نشانه هایی مرتبط با این موضوع و در مقام و منزلت و جایگاه عنوان پدر، اندیشه و باور خود را در برابر بیننده به نمایش گذاشته اند. 

پوستر نمایشگاه گروهی عکس «پدر»از نگاه عکاسان
اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه گروهی عکس عبارت است از:
سیدعلی سیدی، سیده نسرین شاه محمدی، فهیمه حسینی زهرایی، احمدرضا کریمی، علی کریمی رستگار، داود کهن ترابی، رضا رادپور، علیرضا عطاریانی، محمد سرشوری، محسن اسلام زاده، هادی دهقان پور، معصومه کریمی، یاسر محمدخانی، محمد حامداسدی، فاطمه رنجبر، زهرا عطاریانی.

 در بخشی از متن و شرح مربوط به این نمایشگاه عکس آمده است: «آنانی که از نعمت حضور پدر محروم شده‌‏اند، فرصت نیکی کردن به او را تمام شده نپندارند. بی‌‏شک، پدر و مادر ما پس از مرگ، بینواتر و نیازمندتر از همیشه‌‏اند و اگر چه دست‌شان کوتاه گشته و فرصت عمل شان تمام شده است ولی چشم به راه احسان مایند. درباره شیوه‌‏های احسان به پدر و مادر پس از هجرت ابدی‌‏شان به روایتی از رسول خدا صلی‌‏الله‌‏علیه‌‏و‏آله استناد می‌‏کنیم. مردی درباره نیکی کردن به پدر و مادر پس از مرگ، از پیامبر اکرم صلی‌‏الله‌‏علیه‌‏و‏آله پرسید: آن حضرت این وظایف را معیّن فرمودند: نماز خواندن برای آنان، آمرزش‏‌خواهی برای ایشان، وفا کردن به پیمان‏‌هایشان و بزرگ‏داشت دوستان آنان.»

نمایشگاهی عکس و نگاه عکاسان به موضوعی چون «پدر» در پایگاه خبری آسنا/ آسان سفر نیوز (پایگاه خبری فرهنگ و هنر) در حال برگزاری و از طریق «اینجا» قابل مشاهده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
اسامی عکاسان راه یافته به شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر
پسین
نمایشگاه عکس دانشجویی موسسه آموزش عالی هنر شیراز

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست