1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایش تصاویری از بلوچستان به روایت ۲۵ عکاس در مجلس

نمایش تصاویری از بلوچستان به روایت ۲۵ عکاس در مجلس

خبرگزاری فارس: وضعیت استان سیستان و بلوچستان از دریچه دوربین ۲۵ عکاس مستند- اجتماعی در مجلس شورای اسلامی به تصویر کشیده می‌شود.

خبرگزاری فارس: نمایش تصاویری از بلوچستان به روایت ۲۵ عکاس در مجلس

سیدعباس میرهاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرهای تجسمی فارس با اعلام این خبر گفت: اواخر سال گذشته از سوی انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، گروهی از عکاسان برای عکاسی از اوضاع اجتماعی استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند که دستاورد این سفر در مجلس شورای اسلامی و همچنین استان سیستان و بلوچستان به نمایش درخواهد آمد.

وی درباره زمان نمایش این آثار هم گفت: بهار سال جاری منتخب این عکس‌ها به انتخاب خود عکاسان در استان سیستان و بلوچستان به نمایش درخواهد آمد اما برای برپایی نمایشگاه در مجلس شورای اسلامی نیازمند هماهنگی‌هایی است که زمان آن را متعاقباً اعلام خواهیم کرد.

میرهاشمی با اشاره به برگزاری چند نمایشگاه از سوی انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در مجلس شورای اسلامی درباره انتخاب این مکان برای نمایش آثار گفت: پیش از این چند نمایشگاه  در مجلس برپا کرده‌ایم و به احتمال بسیار نمایشگاه آثار مستند – اجتماعی سیستان و بلوچستان نیز در مجلس شورای اسلامی برپا خواهد شد چرا که مجلس محل تصمیم‌گیری‌های کلان جامعه است و برپایی نمایشگاه عکسی از اوضاع اجتماعی این استان می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های لازم برای این استان در مجلس تأثیرگذار باشد و در واقع دستاورد این نمایشگاه به مردم همین استان بازگردد.

میرهاشمی همچنین به انتخاب آثار برتر این مجموعه عکس‌ها اشاره کرد و گفت: خود عکاسان آثار همدیگر را داوری کردند که منتخب آثار گروه ۲۵ نفره عکاسان از این منطقه به نمایش درمی‌آید و چهار قطعه عکس برتر نیز از میان این آثار انتخاب شده است.

میرهاشمی سفر بعدی عکاسان انجمن انقلاب و دفاع مقدس را به استان «ایلام» اعلام کرد و گفت: استان بعدی برای عکاسی مستند- اجتماعی ایلام است که تعدادی از عکاسان پیشکسوت در کنار عکاسان جوان به این سفر خواهند رفت تا در یک کارگاه عملی تجربیات خود را به جوانان انتقال دهند و آن‌ها نیز از نگاه نو جوانان بهره‌مند شوند.

وی افزود: این گروه از عکاسان در گروه‌های کوچک‌تر از مناطق مختلف استان ایلام عکاسی خواهند کرد که منتخب آن به صورت نمایشگاه ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست