1. خانه
  2. اخبار
  3. نگارخانه چیلیک میزبان رساله ” مرتضی تیموری “

نگارخانه چیلیک میزبان رساله ” مرتضی تیموری “

 سی و ششمین دوره از سلسله نمایشگاه های عکس در نگارخانه چیلیک با عنوان " چیدمان مفهومی پرتره " به نمایش عکس های رساله عکاسی مرتضی تیموری اختصاص یافت.

مرتضی تیموری، روز شنبه ۱۷ بهمن ماه در سالن دفاعیه گروه عکاسی دانشگاه هنر، با حضور اساتید راهنما و گروه داوری متشکل از: دکتر سیدجواد سلیمی مدیر گروه عکاسی دانشگاه هنر، پروین طایی رئیس تحصیلات تکمیلی دانشگاه هنر و کتایون قدس راد عکاس و مدیر گروه عکاسی دانشگاه آزاد اسلامی، از پایان نامه کارشناسی ارشد عکاسی خود دفاع کرد.

نگارخانه چیلیک میزبان رساله

مجموعه آثار این عکاس، همزمان با ارایه در جلسه دفاعیه به طور همزمان در نگارخانه چیلیک قابل مشاهده است.
مرتضی تیموری متولد سال ۱۳۶۰ شهرستان میانه است که برای رساله کارشناسی ارشد خود " بررسی عکاسی کارگردانی شده در آثار گریگوری کرودسون " را با راهنمایی حمید سوری در بخش نظری و " چیدمان مفهومی پرتره " را در قالب ۲۰ قطعه عکس سیاه و سفید با راهنمایی فرهاد سلیمانی پیش برده است.

تیموری در بخش چکیده ی رساله خود پیرامون عنوان پژوهشی خود آورده است:
رویکرد اصلی عکاسی کارگردانی شده، آفرینش و ساخت تصویر با استفاده از کاربرد رسانه­ ها، ساز و کارهای گوناگون، طراحی دکور، کارگردانی مدل­های انسانی که با تکیه بر این ژانر عکاسی می­توان مفاهیم و بیان­های متعددی را به مخاطب انتقال داد و نیز به دلیل پیشرفت، مصونیت و محبوبیت آن در عرصه عکاسی معاصر، در این نوشتار برآنیم تا چگونگی شکل­ گیری و اهمیت این نوع عکاسی را مورد بررسی قرار دهیم.

نگارخانه چیلیک از بدو تاسیس، با هدف ثبت تلاش دانشجویان رشته عکاسی و ساعت ها زحمت اساتید راهنما، طرح حمایت از رساله های دانشجویان رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد عکاسی را مورد نظر قرار داده و با وجود امکاناتی چون: توضیح نمایشگاه، قاب اول، معرفی هنرمند، شرایط فروش عکس، دفتر نظرسنجی، ارتباط با هنرمند و … تاکنون میزبان آثار بیش از چهارصد تن از عکاسان سراسر ایران بوده است.
علاقمندان به دیدار از مجموعه عکس " چیدمان مفهومی پرتره " می توانند به نشانی:  www.photochiilick.com مراجعه نمایند و تا تاریخ ۱۷ اسفندماه جاری در بخش روزشمار و از آن تاریخ به بعد در بخش بایگانی، بیننده مجموعه آثار عکاسان این نگارخانه باشند.
انعکاس آثار دانشجویان رشته عکاسی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در " نگارخانه چیلیک " بر اساس مشارکت در این طرح بوده و تمامی هزینه های جاری بر عهده " پایگاه عکس چیلیک " خواهد بود.
علاقمندان جهت شرکت در این طرح و ثبت نوبت نمایش آثار در این نگارخانه می توانند با شماره: ۸۸۳۴۸۸۲۴ تماس حاصل نمایند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست