1. خانه
  2. اخبار
  3. نگارخانه چیلیک میزبان نخستین جشنواره سراسری شکوه حماسه

نگارخانه چیلیک میزبان نخستین جشنواره سراسری شکوه حماسه

پنجاه ونهمین دوره از سلسله نمایشگاه های عکس در نگارخانه چیلیک همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در تبریز، به نمایش عکس های راه یافته به این جشنواره اختصاص یافت.

در این نمایشگاه با نظر گروه داوری متشکل از: محمدحسین حیدری، فرهاد سلیمانی و بهزاد پروین قدس، تعداد ۵۰ قطعه عکس رنگی از ۴۶ عکاس انتخاب و به نمایش گذاشته شده است.

اسامی راه یافتگان به نمایشگاه نخستین جشنواره سراسری عکس شکوه حماسه به این ترتیب اعلام شده است:

نگارخانه چیلیک میزبان نخستین جشنواره سراسری شکوه حماسه

جواد آقاجان نژاد از تبریز، اسحاق آقایی از یاسوج، پویا احمری پور از کرمانشاه، مازیار اسدی از تهران، محمود بازدار از مشهد، حمیدرضا بازرگانی از زنجان، ابراهیم باقرلو از تهران، ابوذر بذری دریاسری از لنگرود، محمد براتی از بیرجند، حسین بهرامی از ساری، پیمان پورجبار از تبریز، علی پیشدادیان از ساری، حسین توحیدی فرد از بیرجند، یعقوب جدیری تقدیسی از تبریز، مهدی جهانگیر از مشهد، محمد حبیبی پاشاکلانی از ساری، عبدالله حیدری از تهران، محمدرضا خرازی از تهران، محمدحسین خسروجردی از تهران، سینا دلشادی از اراک، سارا رجائی از تهران، سعید رحمانی از تهران، پیمان رشیدی از ورامین، بیتا رهنما از شاهین شهر، بنت الهدی زعیمی از تهران، سهیل زندآذر از تهران، سعید شفیعی از سمنان، علی شفیعی کلی از رشت، سیدمصطفی شیرزادی از فلاورجان، محمود صادقی از بوشهر، وحدت صدرمحمدی از تبریز، شیلان صلواتی از سنندج، سیده مریم عبدالهی دمنه از فریدن، جواد عسگراوغلی از ارومیه، حسن فتاحیان از یاسوج، بابک قاضی از تبریز، شمس الله قنبرزاده از اندیمشک، حسین کامشاد از مشهد، محمدسعید کنعانی از کرمانشاه، رضا گلچین کوهی از تهران، علی مرادی از کلیبر، سیدمجتبی مظلوم زاده از قائن، معصومه سادات موسوی از قم، ریحانه نظرزاده از تبریز، حامد نیرومند قوچانی از قوچان، رویا همتی از تهران.

از جمله هنرمندان صاحب اثر در دوره های پیشین نگارخانه چیلیک می توان به: صادق میری، سعید محمودی ازناوه، منوچهر یگانه دوست، امیرعلی جوادیان، ساسان مویدی، داریوش محمدخانی، حسین بهرامی، مرحوم کورش سیدابوطالب امام، حسن ملکی، بهنام صدیقی، میرصفی اندیکلایی، بهزاد فیروزی، منصوره معتمدی و … اشاره کرد.
از جمله نتایج مسابقه های مطرح شده در این نگارخانه هم می توان به: بخش های سعید محمودی ازناوه، منوچهر یگانه دوست، امیرعلی جوادیان، ساسان مویدی، داریوش محمدخانی، حسین بهرامی، مرحوم کورش سیدابوطالب امام، حسن ملکی، بهنام صدیقی، میرصفی اندیکلایی، بهزاد فیروزی، منصوره معتمدی و … اشاره کرد.

لازم به یادآوری است نگارخانه چیلیک با وجود امکاناتی چون: توضیح نمایشگاه، قاب اول، معرفی هنرمند، شرایط فروش عکس، دفتر نظرسنجی، ارتباط با هنرمند و … تاکنون در میان نمایشگاه های انفرادی و گروهی خود میزبان آثار بیش از پانصد تن از عکاسان سراسر ایران بوده است.

علاقمندان به دیدار از نمایشگاه " نخشتین جشنواره سراسری عکس شکوه حماسه " می توانند همزمان با برگزاری مراسم این نمایشگاه در تبریز، به نشانی:www.ChiilickGallery.com مراجعه نمایند و تا تاریخ سوم خردادماه سال ۱۳۹۰ در بخش روزشمار و از آن تاریخ به بعد در بخش بایگانی، بیننده مجموعه آثار عکاسان این نگارخانه باشند.
نگارخانه چیلیک در دوره های آتی خود میزبان دو مجموعه مستقل با موضوع آب و فرش ایرانی از عکس های سیدجلال الدین موسوی سپهر با عنوان " گره " خواهد بود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست