1. خانه
  2. اخبار
  3. نگاه شگرف عکاسان در نمایشگاه «ما می توانیم»

نگاه شگرف عکاسان در نمایشگاه «ما می توانیم»

استاد دانشگاه و داور نمایشگاه عکس «ما می توانیم» گفت : این نمایشگاه از نگاه عکاسانه و شگرفی برخوردار است.

به گزارش موج به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، دکتر محمد ستاری، استاد دانشگاه و داور جشنواره عکس «ما می توانیم» در مورد آثاری که به نمایشگاه راه یافتند، گفت: آثار جشنواره عکس « ما می توانیم» با توجه به گستره موضوعی آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و دید عکاسانه شگرفی را ارایه می کند.
اوافزود: حدود هزار ۴۰۰ اثر دیجیتال و ۱۴ اثر آنالوگ در این جشنواره داوری شده اند که از این میان ۴۵ عکس از سوی هیات داوران برای ارایه در نمایشگاه آن انتخاب شد.
این هنرمند گفت: این جشنواره در بخش های صنایع، صنایع نظامی ، هنرهای سنتی – دستی، کشاورزی و ورزشی برگزاری می شود.
او افزود: عکس های این دوره جشنواره قاعده ها و اصل های تکنیک عکاسی را به خوبی رعایت کرده اند وهمین امر داوری را بسیار سخت کرده بود.
دکتر ستاری گفت: هیات داوران این مسابقه عکس «ما می توانیم» یک عکس در بخش صنایع نظامی، یک عکس در بخش صنعت و تکنولوژی و یک عکس از سه بخش کشاورزی، ورزش و هنرهای سنتی –دستی را به عنوان آثار برتر انتخاب کرد.
این استاد دانشگاه تاکید کرد: برخی از بخش ها مانند کشاورزی، ورزش و هنرهای سنتی – دستی شرکت کنندگان کمتری از دیگر بخش ها داشتند به همین دلیل از این سه بخش یک عکس به عنوان عکس های برتر نفر نخست تا سوم انتخاب شد.
دومین جشنواره رقابتی عکس «ما می توانیم»، به منظور ثبت زیبایی‌ها و جلوه‌های حضور مردم در عرصه‌های گوناگون سازندگی و پیشرفت مادی و معنوی و جلوه‌هایی از توانمندی‌های حاصل شده در دوران ۳۰ ساله انقلاب اسلامی به وسیله خانه عکاسان حوزه هنری برگزار شده و در مراسم افتتاحیه آن از حسین پرتوی عکاس مطرح انقلاب تجلیل می شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست