1. خانه
  2. اخبار
  3. همزمان با هجدهمین سالگرد شهادت سیدمرتضی آوینی؛ نمایشگاه عکس “تصویر انقلاب” در اراک افتتاح شد

همزمان با هجدهمین سالگرد شهادت سیدمرتضی آوینی؛ نمایشگاه عکس “تصویر انقلاب” در اراک افتتاح شد

همزمان با هجدهمین سالگرد شهادت سیدمرتضی آوینی؛
نمایشگاه عکس "تصویر انقلاب" در اراک افتتاح شد

سرویس: شهرستان‌ها
۱۳۹۰/۰۱/۲۱
۰۴-۱۰-۲۰۱۱
۱۰:۵۷:۴۷
۹۰۰۱-۰۷۰۴۶: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران – اراک
سرویس: شهرستان‌ها

به همت حوزه هنری استان مرکزی و همکاری فرهنگسرای آیینه، در روز هنر انقلاب و همزمان با هجدهمین سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی، نمایشگاه عکس تصویر انقلاب در اراک افتتاح شد.

"سینا دلشادی"، رییس حوزه هنری استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مرکزی، گفت: همزمان با هجدهمین سالگرد شهادت شهید سیدمرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی، به همت خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی و همکاری فرهنگسرای آیینه اراک، نمایشگاه عکس با رویکرد جهاد اقتصادی برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه از بیست‌ویکم تا بیست‌وششم فروردین‌ در محل فرهنگسرای آیینه اراک برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از آثار ارایه شده در نمایشگاه مذکور اقدام کنند.

دلشادی تعداد آثار ارایه شده در این نمایشگاه را ۳۳ قطعه عنوان و تصریح کرد: هنرمندان حمیدرضا مجیدی، امید جعفرنژاد، مهدی مزیدآبادی، محمدحسین جمالزاده، فاخته جلایرنژاد، نصیر عالیخانی، امیر قادری، سیدمهرداد شریفی، محمد وروانی فراهانی، سعیدرضا مقصودی، سینا دلشادی و سیدحسین موسوی آثار تولیدی خود را در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

رییس حوزه هنری استان مرکزی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر در محل نگارخانه استاد آشتیانی فرهنگسرای آیینه پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست