1. خانه
  2. اخبار
  3. هوشیاری با دو اثر در نمایشگاه “عکس عاشورا”

هوشیاری با دو اثر در نمایشگاه “عکس عاشورا”

 

حامد هوشیاری با دو عکس در نمایشگاه گروهی "عکس عاشورا" در نمایشگاه خانه عکاسان ایران حضور دارد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، این نمایشگاه با موضوع عاشورا از ۱۵ تا پایان دی‌ماه در خانه عکاسان ایران برپاست. این دومین نمایشگاه هوشیاری بعد از نمایشگاه گروهی "عکاسانه" است که از ۲۷ شهریور تا مهرماه برگزار شد.

این نمایشگاه برای احترام به حرمت ۷۲ تن از یاران امام حسین (ع) با ۷۲ عکس رنگی از ۷۲ عکاس در قطع ۵۰×70 برپا شده است. علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه ساعت ۹ تا ۱۷ به نگارخانه خانه عکاسان مراجعه کنند.

ـ نمایشگاه محمدرضا لاهوتی با عنوان "فضای خالی" از ۲۱ تا ۲۶ دی‌ماه ساعت ۱۰ تا ۱۸ در نگارخانه سیحون برپا و شامل آثاری از ترکیب رسانه روی بوم است. علاقمندان می‌توانند به نشانی خیابان وزرا، کوچه چهارم، شماره ۳۰ مراجعه کنند.

ـ نمایشگاه آثار عکاسی آمنه شیرازی‌نژاد و همچنین نمایشگاه آثار نقاشی مرجان بسطامی‌پور شنبه ۲۸ دی ساعت ۱۶ تا ۱۹ در سالن اصلی و شرقی نگارخانه کمال‌الدین بهزاد افتتاح می‌شود و تا سوم بهمن ساعت ۱۰ تا ۱۹ برپاست. علاقمندان می‌توانند به نشانی بلوار کشاورز، نبش خیابان ۱۶ آذر، پلاک ۳۱۲-۳۱۶ مراجعه کنند.

ـ نمایشگاه نقاشی باتیک تینا تاجداری از ۲۴ دی تا سوم بهمن ساعت ۹ تا ۱۹ در نگارخانه سرو فرهنگسرای بانو برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه به نشانی خیابان ولی عصر، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند.

ـ نمایشگاه نقاشی جمال‌الدین توماج‌نیا از ۲۴ دی تا اول بهمن ساعت ۹ تا ۱۸ در نگارخانه فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود. این نمایشگاه شامل ۴۰ اثر با تکنیک آبرنگ به سبک رئالیسم است. علاقمندان می‌توانند به نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان مراجعه کنند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست