1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس دو تن از بانوان عکاس با عنوان «حماسه دفاع»

نمایشگاه عکس دو تن از بانوان عکاس با عنوان «حماسه دفاع»

نمایشگاه عکس دو تن از بانوان عکاس سال های دفاع مقدس با عنوان «حماسه دفاع» در صفحه اینستاگرام موزه عکسخانه شهر برگزار می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک این نمایشگاه که به مناسبت گرامی داشت آغاز هفته دفاع مقدس و چهل و یکمین سالگرد آن برگزار می شود دربرگیرنده عکس های فاطمه سادات نواب صفوی و مریم کاظم زاده ، دو بانوی حاضر در مناطق جنگی است که در سایر مراحل خدمت شان در کنار رزمندگان، دوربین عکاسی به همراه داشته اند.

نمایشگاه مجازی عکس «حماسه دفاع» از روز چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ در صفحه موزه عکسخانه شهر برپا می‌شود.
فاطمه نواب صفوی (فرزند ارشد شهید سید مجتبی نواب صفوی) متولد ۱۳۲۹ ه.ش و مریم کاظم زاده متولد ۱۳۳۵ ه.ش در شیراز به عنوان عکاسان هنرمند این نمایشگاه در زمان حضور در جبهه در محدوده سنی سی‌سالگی بودند که با وجود نوع مسئولیت و اعزام‌شان به مناطق جنگی و عملیاتی، از تاثیر رسانه عکس غفلت نکرده و با دوربین عکاسی همراه‌شان صحنه‌هایی فاخر و لحظه‌های تاثیرگذاری از مهم‌ترین رویدادهای معاصر کشور را به ثبت رسانده و مستند کردند.

نمایشگاه مجازی عکس «حماسه دفاع» تا تاریخ ۹ مهر ماه ۱۳۹۹ به صورت روزانه یک قطعه عکس در صفحه اینستاگرام موزه عکسخانه شهر بارگزاری خواهد شد.

علاقه‌مندان برای دیدار از این عکس ها می‌توانند به نشانی موزه عکسخانه شهر در اینستاگرام:  www.instagram.com/akskhaneh_shahr  مراجعه کنند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
کتاب «طبیعت، بقا و عکاسی» چاپ و منتشر شد
پسین
نمایشگاه عکس «درآمیختن با اشیا» در کرمان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست