1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. پذیرش عکاسان اردوی چهارمین جشنواره عکس نگاران

پذیرش عکاسان اردوی چهارمین جشنواره عکس نگاران

با حضور و پذیرش عکاسان بخش اردویی چهارمین جشنواره ی ملی اردویی عکس نگاران، نخستین روز مستندنگاری از سطح استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه جشنواره ملی اردویی عکس نگاران عکاسان مدعو و آزاد بخش اردویی چهارمین جشنواره ملی عکس نگاران در محل دبیرخانه این جشنواره مورد پذیرش قرار گرفتند.

عکاسان مطابق با اطلاعیه شماره ۲ دبیرخانه با مراجعه به مرکز پذیرش عکاسان، صبح روز پنجشنبه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ به شکل رسمی بخش اردویی چهارمین جشنواره ملی عکس نگاران را با هدف ثبت تصاویر زیبا از استان سیستان و بلوچستان عملیاتی کردند.
دبیرخانه جشنواره عکس نگاران مستقر در استان سیستان و بلوچستان با همت کانون عکاسان مستقل استان سیستان وبلوچستان و حمایت مسئولین و مدیران فرهنگی استان تاکنون موفق به برگزاری سه دوره فراخوان عکس و عکاسی باشد که در هر دوره با پذیرش آثار عکاسان در بخش بایگانی و میزبانی از تنی چند از عکاسان از سایر استان های کشور اقدام به مستندسازی و مواجهه از نزدیک با موضوع های منظور برگزارکننده نماید.
این در حالی است که کتاب عکس نخستین جشنواره ملی عکس نگاران و دومین جشنواره ملی اردویی عکس نگاران به چاپ رسیده و طی روزهای اخیر از کتاب عکس سومین جشنواره عکس نگاران رونمایی شده است. 

استان سیستان و بلوچستان با موقیعت جغرافیائی خاص و فرهنگ و تمدن غنی و بافت بومی ویژه و جاذبه های طبیعی و بکر خود می تواند برای هنرمندان بخصوص هنرمندان عکاس موقیعت مناسبی برای به تصویر کشیدن همه ی زیبایی های این منطقه داشته باشد.

چهارمین جشنواره ملی اردویی عکس نگاران توسط کانون عکاسان مستقل سیستان و بلوچستان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از تاریخ ۱۱ اسفند ماه لغایت ۱۶ اسفند ماه در حال برگزاری است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
شاپور شیلاندری: مریم زندی هنرمندانه جهان ذهنی خودش را ساخته
پسین
نمایشگاه عکس «تو خواهی ماند» به کار خود پایان داد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست