1. خانه
  2. اخبار
  3. پیشکسوتان عکاسی حرفه‌ای ایران تجلیل شدند

پیشکسوتان عکاسی حرفه‌ای ایران تجلیل شدند

همزمان با اولین نمایشگاه فروش آثار عکس ایران از فعالیت جمعی از پیشکسوتان عکاسی حرفه‌ای تجلیل شد.

 
 
خبرگزاری میراث فرهنگی ـ گروه فرهنگ و هنر ـ همزمان با اولین نمایشگاه فروش آثار عکس ایران از فعالیت جمعی از پیشکسوتان عکاسی حرفه‌ای تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر، همزمان با اولین نمایشگاه فروش آثار (اکسپو) عکس، طی مراسم ویژه‌ای از جمعی از عکاسان پیشکسوت، نام آشنا و با سابقه ایران تجلیل شد.
در این مراسم ابتدا محسن زارع، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری صبا طی سخنانی با اشاره به اهمیت این حرکت در بسترسازی و راهگشایی حمایت جدی از هنرمندان، راه اندازی و ساماندهی یک بازار هنری با الگویی ملی و اعتباری جهانی خاطرنشان کرد:«در کنار اقتصاد هنر، رویکرد و رویه پژوهشی و تخصصی خود را در حرکت به سمت افقهای روشن هنر هویت مدار ملی همچنان تقویت می‌کنیم.»
او افزود:«شکل گیری این تجربه به ما نشان داد که اگر حرکتی حساب شده و با فکر و اندیشه درست و برنامه ریزی تحقق یابد، موانع پیش رو، رفته رفته کنار می روند و مسیر برای اقدامات بزرگ‌‌‌‌تر بعدی هموار می شود. این حرکت، تجربه درخشانی برای تمرین یک تفاهم، همدلی و همگرایی جمعی در میان عکاسان حرفه‌ای کشور بود.»
در ادامه لوح تقدیر مؤسسه صبا به حسین پرتوی، نصراله کسرائیان،‌ جمشید بایرامی، محمد فرنود، امیر عبدالحسینی، امیرعلی جوادیان، محسن شاندیز، سید عباس میرهاشمی، آرمان استپانیان، مسعود زنده روح کرمانی، افشین بختیار، جهانگیر رزمی، روبرت شهبازی، ساعد نیک ذات، علیرضا کریمی صارمی، محسن محمدخانی، محسن شمس، رافی آوانسیان، جواد پورصمد، جاسم غضبان پور، محسن راستانی، افشین شاهرودی، محمدرضا بهارناز،  اهدا شد.
این مراسم در راستای نکوداشت هنرمندانی که جایگاه عکاسی حرفه‌ای را در ایران با پشتوانه ده‌ها سال حضور و فعالیت پیگیر خود، طی چند دهه اعتبار بخشیدند برگزار شد.
اولین نمایشگاه فروش آثار عکس ایران با حضور و مشارکت عکاسان ایرانی با هدف راه اندازی و ساماندهی بازار خرید از آبان در نگارخانه‌های مجموعه صبا برگزار می‌شود.
 
 

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست