1. خانه
  2. اخبار
  3. کارگاه آموزشی، تخصصی ابراهیم صافی در مشهد

کارگاه آموزشی، تخصصی ابراهیم صافی در مشهد

روز چهارشنبه بیست ام خردادماه سال جاری کارگاه عکاسی طبیعت در قالب اردویی یک روزه با حضور هنرمند عکاس، ابراهیم صافی در مناطق ییلاقی اطراف مشهد برگزار خواهد شد.

ابراهیم صافی در این کارگاه علاوه بر بیان مباحث آموزشی و انتقال تجربه های شخصی، بر عکاسی علاقمندان و هنرجویان از طبیعت نظارت خواهد کرد و سپس به نقد و آسیب‌شناسی آثار آنان خواهد پرداخت.

به گزارش روابط عمومی کانون عکس مشهد برگزاری این اردوی کارگاهی در راستای اجرای اهداف سال‌جاری این کانون بوده و علاوه بر این نیز برنامه‌هایی را تدارک دیده است که حضور عکاس پرسابقه و باتجربه‌ای همچون ابراهیم صافی در مشهد، آغازگر این دوره از برنامه های جاری کانون می‌باشد.

همچنین در کنار این کارگاه آموزشی، جلسه‌ای به‌منظور پاسخ به پرسش‌ های تخصصی و مختلف عکاسان از سوی ابرهیم صافی، در روز سه شنبه ۱۹ خردادماه، برگزار خواهد شد که طی آن هر شرکت کننده می‌تواند دو مورد از مجموع سؤال های مهم خود را مطرح نماید.

لازم به ذکر است که حضور در هر دو برنامه برای همه امکان‌پذیر بوده اما نیازمند ثبت‌نام است که علاقه‌مندان می‌بایست تا روز یکشنبه ۱۷ خردادماه جهت اعلام حضور با شماره همراه ۰۹۱۵۱۰۲۷۵۳۵ (حجت بامروت) تماس حاصل نمایند.

خبر:  سیدمجتبی خاتمی

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست