1. خانه
  2. اخبار
  3. کارگاه آموزشی دیجیتال در حوزه هنری استان مازندران

کارگاه آموزشی دیجیتال در حوزه هنری استان مازندران

حوزه هنری استان مازندران با هدف ارتقا سطح دانش فنی علاقه مندان و عکاسان این استان اقدام به برگزاری همایش و کارگاه آموزشی عکاسی دیجیتال نموده است.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " این کارگاه که با عنوان " دومین همایش و کارگاه آموزشی عکاسی دیجیتال و نورپردازی " برگزار می شود، مربیان به تعریف و آموزش مباحثی همچون: نقش دیجیتال در عکاسی، به کارگیری نرم افزارهای نوین و همچنین نورپردازی خواهند پرداخت.
دومین همایش و کارگاه آموزشی عکاسی دیجیتال و نورپردازی، روز پنجشنبه ۸ تیرماه جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در محل سالن اجتماعات حوزه هنری استان برگزار می شود.

مهدی معصومی گرجی مسئول برگزاری این همایش و کارگاه ضمن بیان خبر فوق افزود: این کارگاه با حضور هنرمندان عکاس استان و علاقمندان و دانشجویان ، با هدف ارتقا سطح دانش بصری و فنی هنرمندان استان، جهت تولید آثار فاخر برگزار می شود.

این همایش و کارگاه آموزشی در سه بخشِ آموزش عکاسی دیجیتال، نورپردازی و آموزش نرم افزارهای نوین برگزار خواهد شد و مدرسین این کارگاه مسعود افشانی و داریوش محمدخانی می باشند.

شایان ذکر است همراه با برگزاری این کارگاه نمایشگاه و تخصصی از تجهیزات و لوازم عکاسی دیجیتال در نگارخانه سوره این مرکز نیز برگذار خواهد شد.
علاقمندان جهت حضور در این همایش و کارگاه می توانند به نشانی: ساری، میدان امام، بلوار دانشگاه، حوزه هنری استان مازندران مراجعه نمایند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست