1. خانه
  2. اخبار
  3. کتاب « ۱۲۰ نکته ضروری در عکاسی » به چاپ دوم رسید

کتاب « ۱۲۰ نکته ضروری در عکاسی » به چاپ دوم رسید

چاپ دوم کتاب " 120 نکته ضروری در عکاسی " به بازار آمد.
این کتاب که دربرگیرنده ۱۵۲ صفحه کاغذ گلاسه و رنگی است، شامل ۱۲۰ نکته فنی و تجربی در عکاسی می باشد که به مطالعه کننده نکات کتاب کمک می کند تا با زبانی ساده به آموزه هایی که قید شده است، دست یابد.

کتاب ۱۲۰ نکته ضروری در عکاسی دستاورد گردآوری و ترجمه فرزاد امامی است که تا حدامکان سعی کرده است با همراهی متن و عکس، به ذکر نکاتی لازم پیرامون بهبود کیفیت نگاه و پرداخت های فنی در عکاسی بپردازد.

یوریک کریم مسیحی درباره مولف کتاب معتقد است:
" فرزاد امامی، با آگاهی از رابطه ی بین هنرمند و عکاس و ابزار آفرینش اش و با تسلط همه جانبه ای که بر این ابزار دارد و با شناختی عمیق از نسبت بین تسلط بر ابزار و آفرینش اثر هنری، دست به کار ترجمه کتابی زده سودمند و گره گشا و برای بهتر شدن آن، دانسته های ارزشمند و تجربه های نفیس سالهای دراز کاری اش را به آن افزوده است و در این رهگذر اثری به دست داده که هم لازم است برای تازه کارها، هم مفید است برای کاربلدها و هم موثر برای حرفه ای ها " .

چاپ اول این کتاب بهمن ماه سال ۱۳۸۷ صورت گرفت و با گذشت کمتر از یک سال از چاپ نخست، همزمان با آبان ماه ۱۳۸۸ این کتاب به چاپ دوم خود رسید.

از جمله نکته های جالب و آموزنده کتاب ذکر نام عکاس در حاشیه عکس های به کار گرفته شده توسط فرزاد امامی است.

کتاب " 120 نکته ضروری در عکاسی " به شماره: ۶-۱۷-۵۲۱۸-۶۰۰-۹۷۸ در فهرست نویسی به ثبت رسیده و در قطع رقعی و با قیمت ۱۰۰۰۰ تومان عرضه شده است.
" پایگاه عکس چیلیک " با هدف معرفی و نشر تالیفات عکاسان و عکاسی کشور، تهیه کتاب را برای عکاسان و علاقمندان دارای عضویت در این پایگاه آسان کرده و با مشارکت در تهیه آثار، طرح ارسال فراگیر کتاب های عکاسی را به اجرا گذاشته است.

علاقمندان به تهیه تالیفات عکاسی می توانند جهت مشاهده فهرست نمونه کتاب های موجود در این پایگاه از بخش نمایشگاهی واقع در دفتر مرکزی " پایگاه عکس چیلیک "  در تهران، دیدار و سایر کتاب های مورد نظر خود را از طریق این طرح و دفتر این پایگاه تهیه نمایند.
سایر متقاضیان ساکن شهرستان نیز جهت تهیه کتاب می توانند درخواست خود را در " ایـنـجـا " مطرح نمایند

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست