1. خانه
  2. اخبار
  3. کتاب مصور “هشت سال این‌گونه گذشت” منتشر شد

کتاب مصور “هشت سال این‌گونه گذشت” منتشر شد

همزمان با هفته دفاع مقدس کتاب مصور "هشت سال این‌گونه گذشت" با تلفیقی از تصویر و متن درباره دفاع ‌مقدس که توسط جعفر شیرعلی‌نیا تدوین شده‌است از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شیرعلی‌نیا درباره این کتاب گفت: "هشت سال این‌گونه گذشت" در واقع پاسخگوی خلئی است برای مخاطبانی که چندان با جنگ هشت ساله آشنایی نداشته‌اند.

وی افزود:اکثر کتابهایی که در مورد جنگ نوشته می‌شود فرض‌شان این است که همه خوانندگان، با جنگ آشنایی دارند ولی این طور نیست و برخی از مخاطبان اطلاع دقیقی از جنگ و وقایع آن ندارند از این‌رو در این کتاب جنبه‌های سیاسی و نظامی و لحظات خاص دفاع‌ مقدس با تلفیقی از عکس و متن بازگو شده است.
 
شیرعلی نیا افزود: ایده اصلی این کار این بود که فضای کلی ۸ سال دفاع مقدس با سه وجه جذابیت، جامعیت و مستند بودن برای مخاطبان فراهم آید.
 
وی افزود: برای جذابیت این کتاب از تصاویری استفاده شده که گویا باشد. در زمینه جامعیت کار هم تحقیقات گسترد‌ه‌ای انجام گرفت و همچنین برای مستند کردن آن هم نظرات برخی از فرماندهان دفاع مقدس مورد توجه قرار گرفته شده است.
 
شیرعلی نیا در مورد فصلهای این کتاب گفت:این کتاب در هشت فصل تدوین شده که این فصلها براساس وقایع و فراز و فرود جنگ تدوین شده است.
 
کتاب مصور"هشت سال این‌گونه گذشت" تولید دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری در ۶۸ صفحه با شمارگان ۲۵۰۰ نسخه و به قیمت ۹۹۰۰ تومان منتشر شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست