1. خانه
  2. اخبار
  3. کلوپ عکس « فوکوس دو » نماینده فیاپ در ایران

کلوپ عکس « فوکوس دو » نماینده فیاپ در ایران

علی سامعی از عکاسان خطه مشهد است که در تهران سکونت دارد و چندی است ضمن حضور در جشنواره های خارج از کشور، در حوزه ارتباط عکاسان و تسهیل شرایط شرکت آثار  متقاضیان ایرانی در جشنواره های بین المللی فعالیت می نماید.

ایشان ضمن ارتباط با دفتر " پایگاه عکس چیلیک "  از دریافت اعتبار نمایندگی فیاپ در ایران اطلاع دادند و در کمال مسرت اظهار داشتند: با کمال افتخار اعلام می کنیم که نمایندگی فیاپ (فدراسیون جهانی هنر عکاسی) در ایران توسط " کلوپ عکس فوکوس " دایر شد و در اولین اقدام فراخوان شرکت در " دوسالانه عکس های سیاه و سفید فیاپ " و همچنین " جام جهانی کلوپ های فیاپ " اعلام می شود.

 

سامعی در ادامه اظهار داشت: شرایط دریافت کارت عضویت در نمایندگی فیاپ و همچنین تخصیص  القاب فیاپ در آینده اعلام خواهند شد.
علی سامعی اظهار امیدواری کرد این مسیر باعث بهبود در روند بهینه سازی  جشنواره های داخلی و آشنایی شرکت کنندگان با حداقل استانداردهای شرکت در جشنواره را  رقم بزند.

تشکل های علاقمند به برپایی جشنواره های بین المللی زیر نظر فیاپ و و استانداردهای فیاپ می توانند جهت کسب اطلاعات و چگوانگی برخورداری از این امتیاز با نماینده این فدراسیون در ایران تماس بگیرند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به " اینجا " مراجعه کرده و یا نامه الکترونیکی خود را مبنی بر درخواست یا طرح پرسش با این پایگاه در میان بگذارید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست