1. خانه
  2. اخبار
  3. گزارش تصویری: داوری دومین جشنواره عکس فرش دستباف ایران

گزارش تصویری: داوری دومین جشنواره عکس فرش دستباف ایران

داوری ۷۰۰۸ قطعه فایل عکس رسیده به دبیرخانه دومین جشنواره سراسری عکس فرش دستباف ایران، صبح یکشنبه ۱۰ بهمن ماه با حضور دبیر جشنواره و هیات داوران و همچنین مدیر هماهنگی و اجرایی این جشنواره در محل دبیرخانه آغاز و تا ساعت ارسال این گزارش نیز کماکان ادامه داشته است.
پس از اعلام " اسامی شرکت کنندگان دومین جشنواره فرش دستباف ایران "  و درخواست تنی چند از کاربران " پایگاه عکس چیلیک "، این رسانه وعده کرد تا از جلسه داوری این جشنواره، گزارشی را منعکس نماید.

بنا بر وعده داده شده و پیگیری انجام گرفته توسط " پایگاه عکس چیلیک " مطلع شدیم که به دلیل حجم عکس های حاضر در این جلسه و بحث و گفت وگوهای درگرفته پیرامون عکس های موجود و محورهای مورد نظر در متن فراخوان میان گروه داوری متشکل از: ناصر تقوایی، افشین شاهرودی، اسماعیـل عباسی، رضی میری و ساعد نیک ذات، بررسی و ارزیابی عکس ها در این داوری تا ساعات آغازین شب نیز ادامه یافته است.
لازم به یادآوری است دبیری این جشنواره را محسن زین العابدینی و  وجیه الله شیرمحمدی مسئولیت هماهنگی و اجرایی دومین جشنواره فرش دستباف ایران راعهده دار بوده و در جلسه داوری نیز حضور داشته اند.
اخبار و اطلاعات تکمیلی، بلافاصله پس از دریافت از دبیرخانه، در " پایگاه عکس چیلیک " منعکس خواهد شد

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست