1. خانه
  2. اخبار
  3. یک عکاس ایرانی برنده مدال افتخار «گااودی مدال» اسپانیا

یک عکاس ایرانی برنده مدال افتخار «گااودی مدال» اسپانیا

میرصفی اندیکلایی مدال افتخار و جایزه نقدی هفتمین بی‌ینال بین‌المللی عکاسی«گااودی مدال» کشور اسپانیا را از آن خود کرد.  
به گزارش حیات  به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دو قطعه عکس از آثار این هنرمند جوان در این بی‌ینال بین‌المللی عکاسی راه یافته بود که مدال افتخار این مسابقه دو سالانه و جایزه نقدی آن را از آن خود کرد.
بر پایه این خبر، این مسابقه هر دو سال یک‌بار با موضوع تکنیک‌های عکاسی و با حضور عکاسان از سراسر جهان در کاتالونیای اسپانیا برگزار می‌شود.
میرصفی اندیکلایی کارشناسان رشته طراحی صنعتی است که تاکنون، برگزاری چهار نمایشگاه انفرادی و حضور در بیش از ۱۳۰ نمایشگاه گروهی داخلی و ۱۷ نمایشگاه گروهی خارجی را در کارنامه فعالیت‌های عکاسی خود دارد. وی قبلا، مدال برنز بی‌ینال فتواسپورت اسپانیا را نیز به نام خود ثبت کرد.
اندیکلایی هم اکنون، علاوه بر تدریس در دانشگاه سرپرستی دفتر سینمای جوان مازندران را برعهده دارد.
همچنین طبق اعلام آژانس عکس ایران «سلیمان محمودی» ‌هنرمند عکاس ایرانی موفق به دریافت جایزه اول جهانی بخش معماری پنجمین جشنواره بین‌المللی دو سالانه عکس چین شد.
به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران علیرضا کریمی صارمی رئیس آژانس عکس ایران با اعلام این خبر افزود: این مسابقه هر دو سال یکبار در بخش‌های: معماری، پرتره، زندگی روزمره و جشن‌ها و مراسم آئینی توسط سازمان یونسکو و انجمن عکاسان فلکلوریک چین برگزار می‌شود که سلیمان محمودی عکاس هنرمند کشورمان ضمن حضور در این جشنواره جایزه اول بخش معماری شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و ۳۵۰۰ دلار دریافت کرد.
این جشنواره از ۲۴ آبان ماه تا ۳ آذر ماه در چین برگزار شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست