1. خانه
  2. اخبار
  3. «صادق تیرافکن» برنده مدال طلای دوسالانه هنر بنگلادش شد

«صادق تیرافکن» برنده مدال طلای دوسالانه هنر بنگلادش شد

خبرگزاری فارس: صادق تیر افکن هنرمند ایرانی در پانزدهمین دوسالانه بین‌المللی هنر آسیایی ۲۰۱۲ بنگلادش موفق به دریافت تندیس دوسالانه، مدال طلا، دیپلم افتخار وجایزه نقدی این دوسالانه شد.

 

خبرگزاری فارس: «صادق تیرافکن» برنده مدال طلای دوسالانه هنر بنگلادش شد
  •  
  •  
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛ پانزدهمین دوسالانه بین‌المللی هنر آسیایی ۲۰۱۲ از  یازدهم آذرماه با ۱۱ اثر تجسمی از سه هنرمند ایرانی و آثاری از هنرمندان کشورهای آسیایی در آکادمی شیلپا کالا، شهر داکا بنگلادش افتتاح شد.

در پانزدهمین دوسالانه بین‌المللی هنر آسیایی ۲۰۱۲ بنگلادش، ۲۱۸ هنرمند با ۴۷۵ اثر از ۳۵ کشور شرکت کردند که جایزه هنری این دوسالانه به پنج هنرمند شرکت کننده، صادق تیرافکن از ایران و هنرمندانی از استرالیا، نپال و دو هنرمند از بنگلادش اختصاص یافت و جایزه بزرگ این دوسالانه به هنرمندانی از فلسطین، ژاپن و بنگلادش تعلق گرفت.

جایزه صادق تیرافکن را به نمایندگی از او کامبیز صبری دیگر هنرمند ایرانی دریافت کرد.

در این دو سالانه ۵ تابلو نقاشی از مرتضی اسدی ، ۴ مجسمه از کامبیز صبری و یک اثر با عنوان نقوش انسانی با تکنیک  میکس مدیا از صادق تیرافکن به نمایش درآمد و کامبیز صبری به عنوان نماینده هنرمندان شرکت کننده در مراسم اهدای جوایز دوسالانه  حضور داشت.

آثار پانزدهمین دوسالانه بین المللی هنر آسیایی ۲۰۱۲ بنگلادش با حضور ۳ داور خارجی و دو داور بنگلادشی، داوری شد.

صادق تیرافکن متولد ۱۳۴۴، عکاس و دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه تهران است . آثار وی در نمایشگاه‌های انفرادی در تهران، کانادا، نیویورک و در نمایشگاه‌های گروهی در دوبی، اسپانیا ، مسکو، زاگرب، موزه هنرهای معاصر تهران و… به نمایش درآمده است.

انتهای پیام/

 

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست