1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. تجربه عکاسی مستند در کنار ماهیگیران ساحل خزر

تجربه عکاسی مستند در کنار ماهیگیران ساحل خزر

نودو سومین تور عکاسی پایگاه عکس چیلیک با رویکرد عکاسی مستند در کنار ماهیگیران ساحلی در استان مازندران برگزار می شود.
همسفران علاقمند به حضور نشست توجیهی-آموزشی و تجربه عکاسی مستند در کنار ماهیگیران ساحل خزر می توانند در تازه ترین سفر عکاسی گروهی همراه با سایر علاقمندان به تجربه سفر عکاسی و همراه با این رسانه باشند.

این برنامه با توجه به ظرفیت محدود در پذیرش تعداد متقاضیان و دعوت از عکاسان و دانشجویان و علاقمندان به عکاسی مستند و طبیعت ، در فرصتی یک روزه در موقعیت شهرستان محمودآباد در روز پنجشنبه (مشروط به فراهم بودن شرایط جوی و تایید سازمان هواشناسی و موقعیت مقصد) برگزار می شود.
پوستر - تور عکاسی مستند از ماهیگیرانلازم به یادآوری و تاکید است با توجه به شرایط جوی و پیش بینی وضعیت آب و هوا و همچنین سرعت وزش باد و …) امکان جابجایی تاریخ برگزاری تور به کی از پنجشنبه ها در هفته آینده محتمل است(که پیش از زمان برگزاری با ثبت نام کردگان درمیان گذاشته خواهد شد).

پایگاه عکس چیلیک (Chiilick.com) پس از گذر از نخستین دوره جشنواره تورهای عکاسی چیلیک، در نظر دارد تا جهت دستیابی به بخش تکمیلی اهداف با دومین دور برگزاری تورها، نود و سومین تور عکاسی این مرکز را همراه همسفران به قصد تجربه عکاسی مستند از فضای کار گروهی و سنتی ماهیگیران ساحل خزر و همچنین نوع زندگی و معیشت و پوشش ایشان به عنوان یکی از مشاغل سخت و رو به اضمحلال برگزار نماید.

از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی « پایگاه عکس چیلیک »  شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی هدفمند، علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی های: روایی، مستند و مردم شناسی، طبیعت، فرم، معماری و مفهومی افزایش دهند.
لازم به تاکید است برنامه ریزی، طراحی، اطلاع رسانی و برگزاری تورهای عکاسی چیلیک، مستقل صورت گرفته و مراتب اطلاع رسانی آن برای حضور همسفران در سطوح گوناگون: دانشجویان، علاقه مندان، هنرجویان، عکاسان و … از طریق دفتر پشتیبانی این رسانه خواهد بود.
این در حالی است که همسفران با مشارکت در انعکاس گزارش تصویری تور عکاسی و حضور در دفتر « پایگاه عکس چیلیک » نشستی را با مضمون نقد و بررسی سفر، نمایش و گفتگو پیرامون عکس های ثبت شده همسفران تجربه خواهند کرد که نتایج این سلسله نشست ها با عنوان « نگاه های برتر » از طریق جستجو در اخبار سایت قابل مشاهده است.
لازم به ذکر است از جمله ویژگی های مورد نظر برگزارکننده برای متقاضیان شرکت در تورها، توان تعریف وظیفه فرد در قبال گروه است تا با بکارگیری اصول رفتار جمعی ، بتوانیم سفری موفق تر را با بالاترین دستاورد تصویری برای تمامی عکاسان و شرکت کنندگان رقم بزنیم.

تورهای آتی « پایگاه عکس چیلیک »  با هدف عکاسی از: ماهیگیران ساحلی خزر، روستانشینان کردستان ، روستاهای مناطق ماسال ، عشایر شهرکرد، منطقه الندان، ارومیه، روستا و کویر ورزنه، تالاب های انزلی، پل ورسک و شیرگاه، طبیعت جنگلی کپورچال، جزیره قشم، آجرپزی و خشت زنی، اردبیل، تبریز و کندوان، عشایر دشت مغان و … در دست هماهنگی وطراحی است که پس از برنامه ریزی معرفی خواهند شد.

تجربه عکاسی مستند در کنار ماهیگیران ساحل خزر

پیشین
نمایشگاه عکس محرم، اربعین و شلمچه حسینی در آبادان
پسین
وجود « مافیا در عکاسی » یک توهم است یا …

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست