1. خانه
  2. اخبار
  3. «گره»‌های جلال سپهر در گالری راه ابریشم

«گره»‌های جلال سپهر در گالری راه ابریشم

«گره»‌های جلال سپهر در گالری راه ابریشم

سرویس: فرهنگ و هنر – هنرهای تجسمی
۱۳۸۹/۱۱/۲۳
۰۲-۱۲-۲۰۱۱
۰۹:۱۴:۲۶
۸۹۱۱-۱۴۰۷۳: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران – تهران
سرویس: فرهنگ و هنر – هنرهای تجسمی

نمایشگاه عکس‌های «جلال سپهر» با عنوان «گره» روز گذشته ـ ۲۲ بهمن‌ماه ـ در گالری راه ابریشم افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سپهر در این نمایشگاه ۱۷عکس رنگی در ابعاد ۱۰۰×70 در قالب دو مجموعه به نمایش گذاشته است.

در این عکس‌ها، فرش به‌عنوان نمادی از سنت ما نقش بازی می‌کند.

سپهر در بروشور نمایشگاه نیز تنها به شعر کوتاهی از زنده یاد شاملو اکتفا کرده و نوشته است:«زمزمه خاموش رنگها ،تپش خون پشم در رگهای گره ، و جان‌های نازنین انگشت ، که پامال می‌شوند.»

 

جلال سپهر متولد ۱۳۴۷ است. عکاسی را در سال ۱۳۷۳بصورت آماتوری آغاز کرد و بعدها عکاسی صنعتی و تبلیغاتی را به عنوان حرفه اصلی خود برگزید.

او به عنوان یکی از موسسان سایت عکس «فانوس» تا سال ۸۶ در این سایت فعال بود و در طول فعالیت حرفه‌ای خود در کنار همکاری با نشریات تخصصی عکاسی، چندین کارگاه تخصصی عکاسی برگزار کرد.

همچنین شرکت و راهیابی در حداقل هفتاد جشنواره و مسابقه عکاسی در داخل و خارج کشور،که مهمترین آنها عبارتند از کسب مقام سوم مسابقه عکس صنعت ایران در سال ۱۳۸۲ ، مقام اول و دوم مسابقه عکس دریادر سالهای۱۳۸۳ و۱۳۸۴، مقام دوم جشنواره عکس پی ایکس ۳ در کشور فرانسه ۲۰۰۹ ، دیپلم افتخار جشنواره عکس هنری پکن ۲۰۰۵، بینال طنز بلغارستان سالهای ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹ ، مقام اول جشنواره عکس کارت پستال کانادا ۲۰۰۷ ، مقام دوم مسابقه عکس اشپزخانه شوکا ۱۳۸۶ از دیگر فعالیت‌های اوست.

نمایش عکس‌های جلال سپهر با عنوان «گره » در گالری راه ابریشم واقع در خیابان شهید لواسانی غربی (فرمانیه)، شماره ۱۰۳ برپاست.

انتهای پیام

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست