1. خانه
  2. اخبار
  3. آثار برتر جشنواره هنرهای تجسمی فجر آفرینان انتخاب شدند

آثار برتر جشنواره هنرهای تجسمی فجر آفرینان انتخاب شدند

هیات داوران نخستین جشنواره هنرهای تجسمی فجر آفرینان، آثار برتر این جشنواره را برای برگزاری نمایشگاه تجسمی فجرآفرینان انتخاب کرد.

به گزارش موجر، مدیر کل تبلیغات و مراکز فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران با بیان این مطلب اظهار داشت: هیات داوران پس از ارزیابی ۱۲۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره در بخش های طراحی پوستر، نقاشی و تصویرسازی ۳۸۴ اثر را برای ارائه در نمایشگاه هنرهای تجسمی فجرآفرینان که بهمن ماه در موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می شود، انتخاب کرد.
اسکندر یارنسب در ادامه افزود: آثار برگزیده شامل ۲۰۱ اثر در حوزه نقاشی، ۸۷ اثر در حوزه تصویر سازی و ۱۰۵ اثر مربوط به طراحی پوستر است.
وی تصریح کرد: برپایی کارگاه آموزشی با موضوع طراحی گرافیک و نقاشی که با همکاری دانشکده هنر و دانشکده شاهد برگزار شده است و برگزاری نمایشگاه عکس و هنر جدید از برنامه های جنبی این جشنواره است.
گفتنی است انقلاب اسلامی و نقش رهبری دینی، نقش مبارزه جهاد و استقامت در شکل گیری انقلاب اسلامی، بازجوها و ماموران شکنجه گاهها، فضای حاکم بر زندان های رژیم پهلوی و همچنین زندان های ابوقریب و گوانتانامو و جنایات های رژیم ستمشاهی از جمله موضوعات بخش های مسابقه جشنواره هنرهای تجسمی فجر آفرینان بود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست